Po jesiennej edycji w 2020 r. 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring (Niemcy) powróci na swoje wiosenne miejsce, od 3 do 6 czerwca. Edycję 2021 przyciągnie nie mniej niż 125 samochodów, co oznacza wzrost o 29 sztuk w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Preferowany jest SP9, odpowiednik GT3, z 34 samochodami. Porsche jest najlepiej reprezentowanym producentem z ośmioma samochodami 911 GT3 R, tuż za nim plasują się BMW, Audi i Mercedes z siedmioma jednostkami. Niehomologowane dla GT3, Glickenhaus 004C i Mercedes-AMG z elektronicznym układem kierowniczym należą do klasy SPX.
Posiadacze tytułu Rowe Racing będą nosić numer 1 wraz z kwartetem składającym się z Nicky'ego Catsburga, Johna Edwardsa, Philippa Eng i Nicka Yelloly'ego. Po stronie francuskiej Romain Dumas i Julien Andlauer pojadą Rutronik Racing Porsche, a Kevin Estre pojedzie fluorescencyjnym żółto-zielonym Manthey Racing Porsche. Zespół GetSpeed postawi na Julesa Gounona i Matthieu Vaxiviere'a.
Zespół Frikadelli będzie częściowo mówił językiem Moliera za sprawą Mathieu Jamineta, Patricka Pileta i Frédérica Makowieckiego. Przedstawiciel Lamborghini Franck Perera wzmocni zespół FFF Racing. Celia Martin będzie jeździć Audi R8 LMS GT4 w składającym się w 100% z kobiet zespole WS Racing.
Obecny będzie oryginalny zespół, w skład którego wchodzą Carlos Tavares (CEO Stellantis), Jean-Philippe Imparato (Dyrektor ds. Alfa Romeo) i François Wales (szef Peugeot sport) w Oplu Astrze Cup. W TCR Jean-Karl Vernay odkryje z pomocą Zielone Piekło Hyundai.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)