Aleksandrze, dokąd idziemy?
Na szczycie wspinaczki na wzgórze Mont-Saint-Aubert. Belgię można nazwać Krainą Płaską – dotyczy to szczególnie regionu Tournai – ale są tam podjazdy. Jest to zaznaczone na wzgórzu na równinie Pikardii. Stamtąd, jeśli pogoda na to pozwala, widać Francję na wiele kilometrów. Idealne podsumowanie mojego życia: pochodzę z Północy i mieszkam w Belgii od ponad trzydziestu lat. Niedaleko jesteśmy od Mouscron, gdzie założyłem siedzibę All Exclusive Car (AEC). Wybrałem to miejsce, ponieważ jest to węzeł autostradowy niedaleko granicy francusko-belgijskiej. Dlatego zwracamy się do klientów z obu krajów.
I dlaczego na pokładzie a Porsche 911 Dakar?
To ukłon w stronę mojego podwójnego udziału w najsłynniejszym rajdzie. Ale także legendarnej przyjaźni francusko-belgijskiej. Pamiętajcie… René Metge zabłysnął Porsche w Dakarze dzięki programowi przygotowanemu przez Jacky’ego Ickxa. Obecny samochód nawiązuje wyglądem do samochodu, który triumfował w edycji afrykańskiej w 1984 roku, ale jest to również model ekskluzywny: wyprodukowano jedynie 2 egzemplarzy. Ponadto prześwit można zwiększyć o 500 milimetrów. Wystarczająco, aby ze spokojem stawić czoła odbiegającemu od wzorcowemu stanowi belgijskich dróg! Dzięki mocy 80 KM i napędowi na wszystkie koła to samochód dostarczający niesamowitych wrażeń.
Pod koniec życia wziąłeś udział w Dakarze!
Jak wszystko co związane ze sportem motorowym!
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
Skomentuj ten artykuł! 0