Witaj Bernardzie. Jakie to uczucie mieć z powrotem samochód z sezonu 1982?
Nie sądziłam, że to tak na mnie wpłynie! (śmiech) Było to wtedy w barwach Kenwood. To dobre wspomnienia, ponieważ dobrze spisaliśmy się z moim pilotem Jean-Jacquesem Lennem, sporo razy stawaliśmy na podium i dwa zwycięstwa w Critérium de Touraine i Antibes. Porsche to marka bardzo związana z moją karierą, w rallye i w obwodzie. 911 SC to samochód, który pozwolił mi rozkwitnąć. Rozegranie sezonu było najtańsze dla niezależnego, bo nie wymagało konserwacji. W 1979 roku, kiedy zdobyłem swój pierwszy tytuł mistrza Francji, wystartowałem w 16 rajdach i tylko raz regenerowałem silnik. Pamiętam, że mój przyjaciel Francis Vincent, który zdecydował się na sezon z Alpine A310, wydałem fortunę na konserwację. Dla półprofesjonalisty, którym byłem na początku mojej kariery, był to idealny samochód.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 95% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Guillaume SANSON
22 o 01:2025
Brawo Michel!😂
Teilhol
20 o 01:2025
Myślę, że Bernard ma zły samochód, bo siedzi w moim i dziwię się, że Auto Hebdo nie jest sprawdzane przed publikacją