Bernard Béguin: „Jedyny, który opuścił całą kampanię WRC! »

To właśnie pod koniec edycji Monte-Carlo w 1996 roku czterokrotny rajdowy mistrz Francji i zwycięzca WRC zakończył karierę równie bogatą, co eklektyczną i ściśle związaną z Porsche. Jeździj na odcinkach specjalnych jego wyczynów swoim 911 SC z 1982 roku.

opublikowany 20/01/2025 à 08:00

Jeana-Michela Desnouesa

  Skomentuj ten artykuł! 2

Bernard Béguin: „Jedyny, który opuścił całą kampanię WRC! »

© DPPI/Marc De Mattia

Witaj Bernardzie. Jakie to uczucie mieć z powrotem samochód z sezonu 1982?

Nie sądziłam, że to tak na mnie wpłynie! (śmiech) Było to wtedy w barwach Kenwood. To dobre wspomnienia, ponieważ dobrze spisaliśmy się z moim pilotem Jean-Jacquesem Lennem, sporo razy stawaliśmy na podium i dwa zwycięstwa w Critérium de Touraine i Antibes. Porsche to marka bardzo związana z moją karierą, w rallye i w obwodzie. 911 SC to samochód, który pozwolił mi rozkwitnąć. Rozegranie sezonu było najtańsze dla niezależnego, bo nie wymagało konserwacji. W 1979 roku, kiedy zdobyłem swój pierwszy tytuł mistrza Francji, wystartowałem w 16 rajdach i tylko raz regenerowałem silnik. Pamiętam, że mój przyjaciel Francis Vincent, który zdecydował się na sezon z Alpine A310, wydałem fortunę na konserwację. Dla półprofesjonalisty, którym byłem na początku mojej kariery, był to idealny samochód.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 95% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Do -50% oszczędności!
  • Nieograniczone artykuły premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo

Sklep Autohebdo

Zobacz sklep

Skomentuj ten artykuł! 2

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

2 Uwagi)

G

Guillaume SANSON

22 o 01:2025

Brawo Michel!😂

T

Teilhol

20 o 01:2025

Myślę, że Bernard ma zły samochód, bo siedzi w moim i dziwię się, że Auto Hebdo nie jest sprawdzane przed publikacją

Aby napisać komentarz