Artykuł ten znajdziesz w naszym Kolekcjonerze Alpine aux 24 godziny Le Mans. 100 stron przedstawiających historię francuskiego producenta w Sarthe! Dostępne w naszym sklepie internetowym w format papierowy lub formacie numerycznym.
Philippe, jak twoja historia z Alpine zaczęła?
W lipcu 2012 roku piłem kawę na Quai Alphonse-Le-Gallo w Boulogne-Billancourt (Hauts-de-Seine) z Carlosem Tavaresem (dyrektorem generalnym Stellantis, ówczesnym dyrektorem generalnym ds. operacyjnych Renault. Notatka redaktora). Podczas wymiany podsuwa mi refleksję na temat odrodzeniaAlpine. Mówię mu, że to bardzo dobry pomysł, że DNA marki to rywalizacja i że trzeba wystartować z samochodem w wyścigu, gdy tylko zostanie podjęta decyzja. Dał mi do zrozumienia, że muszę rozważyć swój entuzjazm. Rozmawialiśmy dość obszernie i szybko zaproponowałem mu możliwość bycia wsparciem komunikacyjnym na rzecz powrotu marki. Kategoria prototyp w Wytrzymałość wydawało się być narzędziem idealnie pasującym do tego wznowienia. Trudność polegała wówczas na tym, że LM P2 miał konstrukcję
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Skomentuj ten artykuł! 0