Na rundę Laguna Seca Proton musiał znaleźć nowego kierowcę, który wspierałby Gianmarię Bruni. Rzeczywiście, jeśli zespoły IMSA et WEC firmy Proton już zainicjował Porsche 963 w ten sam weekend, w Imola i Long Beach, inna kategoria komplikuje sprawę.
Obecność GTD Pro na Laguna Seca zapobiega wślizgnięciu się Mike'a Rockenfellera lub Harry'ego Tincknella za kierownicę samochodów kategorii GTD. Obaj kierowcy są już zgłoszeni do Forda Mustanga GT3 Multimatic Motorsports. Proton musiał więc szukać drugiego kierowcy gdzie indziej, a Bent Viscaal miał szczęście.
Holender dobrze zna strukturę, z którą gra szczególnie w Europie Le Mans Seria. W zeszłą niedzielę drugi w kategorii LMP2 Pro-Am na torze Circuit Paul Ricard odkryje w ten sposób najważniejszą kategorięWytrzymałość na szczególnie wymagającym torze Laguna Seca.
„Nie mogę się doczekać, kiedy usiądę za kierownicą Porsche 963. Dziękuję całemu zespołowi Proton Competition i osobom, które wspierały mnie od chwili, gdy zakończyłem karierę w jednomiejscowy. To spełnienie marzeń i nie mogę się doczekać, aby był to niezapomniany weekend! »– stwierdził Viscaal.
Po trudnym początku sezonu Porsche nr 5 Proton Competition zajmuje ósme miejsce w klasyfikacji drużynowej GTP, za dwoma BMW M Hybrid V8 zespołu Rahal Letterman Lanigan. Zespół zanotował dwa miejsca w pierwszej piątce: podczas 5-godzinnego wyścigu w Daytona rozpoczynającego sezon oraz podczas ostatniej rundy, gdy rywalizował na kalifornijskich ulicach Long Beach.
CZYTAJ TAKŻE > Autohebdo x Porsche: wygraj 1 karnet medialny na 24-godzinny wyścig Le Mans + 2000 euro
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Skomentuj ten artykuł! 0