Lew nie został królem sawanny. Po prawie dwóch latach w Mistrzostwach ŚwiataWytrzymałość FIA (WEC), marka Sochaux zmieniła tonację. Ekstremalna koncepcja bez tylnego błotnika i wyposażona w „kwadratowe” opony ustąpiła miejsca samochodowi o bardziej klasycznym wyglądzie, wyposażonym w aerodynamiczny dodatek i przede wszystkim asymetryczny montaż opon, podobny do innych konkurentów w kategorii Hypercar. Zwrot, który niesie nadzieję na postęp w hierarchii po pierwszym życiu naznaczonym problemami z niezawodnością i wydajnością. Oczekiwany powrót do formy jednak jeszcze nie nastąpił. Czym się martwić podczas 24 godziny Le Mans są praktycznie na miejscu (15-16 czerwca)?
« Nie jesteśmy jeszcze całkowicie na poziomie dwóch pozostałych producentów LMH (Ferrari et Toyota. Nota redaktora) chociaż byliśmy już bardzo blisko, co jest zdecydowanie pozytywne, zatrudnia Oliviera Jansonniego, dyrektora technicznego programu Hypercar w Peugeot. Z wyjątkiem Porsche, nie mamy się czego wstydzić w obliczu LMDh. Dziś mamy czołowe trio, które wyróżnia się na początku sezonu „. Jeśli wolimy widzieć szklankę do połowy pełną po stronie Versailles Satory (Yvelines), nie kryjemy pewnej frustracji z powodu braku ilościowego postępu w rankingach. We Włoszech i Belgii najlepszy 9X8 (nr 93) za każdym razem kończył na dziewiątym miejscu.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Patricka Boulbesa
06 o 06:2024
miejmy nadzieję, że lwice będą częściej niż w zeszłym sezonie ryczeć i zbliżać się do podium