Sztuka kierowania ruchem w Imoli autorstwa Kévina Estre i Frédérica Makowieckiego

Na Imoli bardziej niż gdziekolwiek indziej kluczem do wyścigu będzie zarządzanie ruchem hipersamochodów. Kévin Estre i Frédéric Makowiecki, francuscy kierowcy Porsche, wyjaśniają nam, jak unikać korków na tak wąskim torze.

opublikowany 19/04/2024 à 19:20

Doriana Grangiera

0 Zobacz komentarze)

Sztuka kierowania ruchem w Imoli autorstwa Kévina Estre i Frédérica Makowieckiego

© Clément Luck / DPPI

To NAJLEPSZY temat na padoku WEC. Kierowcy nie mogą uciec, ciągle pojawia się pytanie: jak zarządzać ruchem na Imoli? Trasa o długości 4,909 km, pełna historii i legend, słynie z wąskości. Kręty i ciasny tor stanowi dla 110 kierowców, którzy wystartowali w ten weekend, wyjątkowe wyzwanie w kalendarzu mistrzostw.

Ale w takim razie jak prawidłowo zarządzać ruchem w Imoli? Jak zoptymalizować wyprzedzanie, aby tracić jak najmniej czasu na torze... jeśli to możliwe? Zadaliśmy to pytanie dwóm ekspertom z

Doriana Grangiera

Młody dziennikarz tęskniący za sportem motorowym z przeszłości. Wychowany na wyczynach Sébastiena Loeba i Fernando Alonso.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz