Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Porsche byli najefektywniejsi podczas pierwszych dwóch sesji treningowych przed 6-godzinnym wyścigiem Circuit of the Americas w Austin (Teksas), przy czym numer 18 prowadzony przez Romaina Dumasa pokonał okrążenie toru w czasie 1:47”231, podczas gdy Timo Bernhard wzrósł do 2 dziesiątych na 17. sesji w drugiej sesji. Producent ze Stuttgartu napotkał jednak problem mechaniczny ograniczający jazdę Bernhard-Hartley-Webber z problemem na przedniej osi.
„Jeździłem tylko podczas sesji nocnej i w ramach przygotowań do wyścigu skupiłem się na sztafetach”– skomentował Timo Bernhard. « Ruch jest utrudniony przy 31 samochodach. Chociaż stale musimy sobie radzić z tymi trudnościami, czuję, że na tym torze może być jeszcze bardziej skomplikowanie, szczególnie nocą. »
Neel Jani, kierowca modelu 919 Hybrid nr 18, podobnie jak jego koledzy z zespołu, zauważa wzrost osiągów w porównaniu z poprzednią edycją w 2014 roku. „Różnica jest dość znacząca. Szczególnie czujemy lepszy poziom przyczepności w szybkich zakrętach. Niższe temperatury wieczorem również mogą być dla nas korzystne”– oznajmił Szwajcar.
Skomentuj ten artykuł! 0