Koncepcja „Halo” jest preferowana przez FIA

W celu zwiększenia ochrony jednomiejscowych kokpitów FIA potwierdziła wdrożenie rozwiązań z sezonu 2017.

opublikowany 24/02/2016 à 14:08

administratorautoh

0 Zobacz komentarze)

Koncepcja „Halo” jest preferowana przez FIA

W celu zwiększenia ochrony jednomiejscowych kokpitów FIA potwierdziła wdrożenie rozwiązań z sezonu 2017.

Po dramatycznych wypadkach Julesa Bianchiego i Justina Wilsona FIA wyraziła zamiar zapewnienia szybkich rozwiązań zwiększających ochronę w kokpicie jednomiejscowych samochodów.

Jeśli w 2016 roku przegrody boczne zostały podniesione o 20 mm i wytrzymują siłę zgniatania 50 kN (o 15 więcej niż dotychczas), bez dopuszczalnych odkształceń, to w roku 2017 powinny pojawić się bardziej radykalne rozwiązania.

Le Koncepcja „halo”. jest w tej chwili koncepcją, która cieszy się największym zainteresowaniem w FIA, która po wczorajszych spotkaniach organów dyscypliny w Genewie wskazała, że ​​nadal będą rozważane inne opcje, takie jak przezroczyste zabezpieczenia.

Nasz przewodnik F1 2016 jest już dostępny w wersja cyfrowa i jutro będzie w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz

Koncepcja „Halo” jest preferowana przez FIA

W celu zwiększenia ochrony jednomiejscowych kokpitów FIA potwierdziła wdrożenie rozwiązań z sezonu 2017.

opublikowany à 02:08

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Koncepcja „Halo” jest preferowana przez FIA

Po dramatycznych wypadkach Julesa Bianchiego i Justina Wilsona FIA wyraziła zamiar zapewnienia szybkich rozwiązań zwiększających ochronę w kokpicie jednomiejscowych samochodów.

Jeśli w 2016 roku przegrody boczne zostały podniesione o 20 mm i wytrzymują siłę zgniatania 50 kN (o 15 więcej niż dotychczas), bez dopuszczalnych odkształceń, to w roku 2017 powinny pojawić się bardziej radykalne rozwiązania.

Koncepcja „Halo”. to obecnie koncepcja, która przyciąga najwięcej uwagi w FIA, który po wczorajszych posiedzeniach organów dyscyplinarnych w Genewie wskazał, że nadal będą rozważane inne opcje, takie jak przejrzyste zabezpieczenia.

Nasz przewodnik F1 Rok 2016 jest już dostępny w wersji cyfrowej i jutro będzie w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz