Od czasu przejęcia kontroli przez Red Bulla w 2006 roku nikt nigdy nie rozegrał pięciu pełnych sezonów w zespole Faenzy. Pierre Gasly przepracował równowartość czterech i pół roku Toro Rosso i AlphaTauri w latach 2017–2022 Habowie nigdy nie wzięli udziału w pięciu kampaniach we Włoszech. Yuki tsunoda przygotowuje się jednak do wykonania tego spektaklu... bez którego nie mógłby się obejść. W Kanadzie w czerwcu przyszłego roku zostanie kierowcą z największą liczbą startów w historii zespołu. Autor bardzo solidnego sezonu 2024, dla którego Japończyk chętnie by się spakował Milton Keynes w 2025 roku, ale ekipa Red Bulla zdecydowała inaczej, woląc, aby kontrola emocjonalna Liama Lawsona towarzyszyła wszechmocnemu Max Verstappen.
Jak Tsunoda znalazła się w tej sytuacji?Odnieś sukces, będąc częścią długoterminowej stajni Formuła 1 jest już sukcesem każdego pilota, a także gwarancją powagi i doskonałości. Ale niekoniecznie w stajni, w której znajduje się Yuki Tsunoda. Racing Bulls, który z kolei nazywał się Toro Rosso (2006-2019), AlphaTauri (2020-2023), następnie RB (2024) i w końcu Racing Bulls (2025), od zawsze miał powołanie do bycia tremą
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Yves-Henri RANDIER
22 o 01:2025
Założona w 2021 r., po zakończeniu kampanii debiutantów w 2020 r. na 3. stopniu podium F2 (wygranym przez Schumachera Jr., który nie jest już w F1), Nippon wykorzystał producenta silników Hondy, aby dołączyć do galaktyki Red Bull. Czy TsunHonda naprawdę była uważana za autentycznego członka branży Red Bull, czy też za „polityczny obowiązek” wobec japońskiego partnera silnikowego? Odpowiedź 2 i jego odejście pod koniec 2025 roku mogą to potwierdzić. Jeśli chodzi o zobaczenie go w Aston Martin Honda w 2026 r., zespół nadal musiałby ostatecznie zdecydować o zainstalowaniu nowego interfejsu łyżki na kierownicy w drugim jednomiejscowym samochodzie, a to nie jest pewne, Papa Stroll z pewnością wolałby przyciągnąć bardzo duży kaliber jak Hamilton czy Verstappen!