Lamera Cup Estoril – L'Auto Leclerc: pole position o 50

Auto Leclerc zdobył pole position w Estoril, wyprzedzając CTF Continental Racing zaledwie o 50 sekundy. Za nimi grupa wyruszy na cztery godziny intensywnego wyścigu, w którym będzie strategia, prędkość i nieoczekiwane wydarzenia.

opublikowany 07/06/2025 à 16:09

Dominik Dricot

  Skomentuj ten artykuł! 0

Lamera Cup Estoril – L'Auto Leclerc: pole position o 50

Zdjęcie: MAPA / Puchar Lamery

Aby uczcić przybycie Pucharu Lamery do Estoril, prognoza pogody miała dobry pomysł, aby ustalić „ładną pogodę”. Warto zwrócić uwagę na lazurowe niebo nad wybrzeżem Atlantyku. Nawet wiatr pokazuje lekką przewagę. To przynajmniej jeden element, który nie powinien zakłócić pierwszych czterech godzin konkursu, który zapowiada się dość intensywnie.

Liderzy mistrzostw są na czele. Tego popołudnia pierwszy samochód panującego mistrza (L'Auto Leclerc) wystartuje z pole position, zaledwie 1 sekundy przed ósmym samochodem (CTF Continental Racing). Zapowiada się świetna atmosfera na pierwszym zakręcie. Wyzwanie dla praw fizyki, które powinno potrwać cztery godziny.

« Jaką przyjemnością jest jazda po takim torze „, podkreślił Adrien Hareng w sobotni poranek. „ W porównaniu do Jarama (miejsce poprzedniego spotkania, przyp. red.), Estoril wydaje mi się nieco bardziej techniczny. W przeciwieństwie do hiszpańskiego toru, portugalski tor regularnie wita motocykle. Dlatego krawężniki są mniej „paskudne”. Z drugiej strony, bardzo szybko można znaleźć się w pułapce żwirowej. Nie zdziwiłbym się, gdyby tempo wyścigu było regularnie spowalniane przez „Kod 60” (neutralizacja wyścigu przy 60 km/h, przyp. red.), ponieważ samochody są unieruchomione w strefie ucieczki. Jeśli chodzi o asfalt, trzeba do niego podchodzić ostrożnie. Trzeba być spokojnym z samochodem, nie spieszyć się, bo ryzykuje się, że mocno się poślizgnie. »

Pomyśleć, że wszystkie te przestrogi zostaną zapomniane, gdy tylko na torze pojawi się grupa 23 samochodów. Zwłaszcza dla 62. samochodu, który zwykle gra o zwycięstwo.

« Ze względu na uszkodzoną końcówkę akumulatora wystartujemy z ostatniego miejsca na starcie. „, wyjaśnia Wilfried Merafina, kierowca i promotor Pucharu. Ja będę tym, który zacznie i od tego momentu będziemy nastawieni na „maksymalny atak”. »

« Tym lepiej „, uśmiecha się Jeoffrey Dorchy. „ Zwycięstwo będzie tym piękniejsze ".

To brzmi obiecująco.

CZYTAJ TAKŻE > Lamera Cup Estoril – jak Eurofence odradza się dzięki wyścigom

Sklep Autohebdo / Wyprzedaże błyskawiczne

Zobacz sklep

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz