Mercedes-AMG reorganizuje swój dział GT

Mercedes-AMG ogłosił strategiczną reorganizację swojego działu poprzez utworzenie nowej spółki zależnej.

opublikowany 25/07/2024 à 15:07

Gonzalo Forbes

  Skomentuj ten artykuł! 0

Mercedes-AMG reorganizuje swój dział GT

© Mercedes-AMG

Nowy w Mercedes-AMG z myślą o przyszłości wszystkich programów GT marki. Niemiecki producent ogłosił, że podejmuje „rewolucyjne kroki”, aby przeprowadzić strategiczną reorganizację branży sportów motorowych. Decyzja ta podyktowana była chęcią jak najlepszego reagowania na przyszłe wymagania i projekty.

W ten sposób narodził się Affalterbach Racing GmbH, dział, który będzie teraz odpowiedzialny za działania związane z konkursami dla klientów, a także rozwój nowego Mercedesa-AMG GT3.

Dodatkowo Mercedes-AMG GmbH planuje przejąć część swojego wieloletniego partnera HWA AG. Jak dowiadujemy się, obie firmy podpisały w tej sprawie także list intencyjny. Przeprowadzając tę ​​wewnętrzną restrukturyzację, niemiecka firma „potwierdza swoje zaangażowanie w GT”.

Pierwszym projektem zrealizowanym przez spółkę zależną Affalterbach Racing GmbH jest nikt inny jak nowy AMG GT3. Ten model „Made in Afflaterbach” bazuje na pochodnej rodziny Mercedes-AMG GT.

« Sporty motorowe są częścią DNA Mercedes-AMG, a szczególnie GT, w którym od lat odnosimy ogromne sukcesy, podkreśla Michael Schiebe, Prezes Zarządu Mercedes-AMG GmbH. W przyszłości chcemy nie tylko przedłużyć ten sukces, ale także go rozszerzyć. W dalszym ciągu obserwujemy rosnące zainteresowanie GT3, dlatego intensywnie pracujemy nad następcą modelu. Aby jeszcze efektywniej wykorzystać naszą wewnętrzną wiedzę, strategicznie wzmocniliśmy dział sportów motorowych dzięki nowej jednostce biznesowej w lokalizacji Affalterbach i wyznaczyliśmy ważne kamienie milowe na przyszłość. Dzięki Affalterbach Racing GmbH będziemy teraz mogli działać jeszcze sprawniej i szybciej ".

CZYTAJ TAKŻE > Pierwszy lifting BMW M4 GT3, który wita wersję EVO

Sklep Autohebdo / Wyprzedaże błyskawiczne

Zobacz sklep

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz