Najważniejszym wydarzeniem był drobny wypadek Léo Rossela (C3 Rally2-PH Sport firmy Minerva Oil). Jedyny kierowca, który był w stanie utrzymać Bonato pod presją, wypadł z trasy podczas ostatniego odcinka specjalnego pierwszego dnia.
Yoann Bonato, autor trzech najlepszych czasów dzisiejszego popołudnia, wbrew sobie wykorzystał wypadek Léo Rossela i wrócił do Charbonnières-les-Bains z 39,7 sekundy przewagi nad przeciwnikami. Sterownik C3 Rajd samochodowy jutro od 11:13 możemy spokojnie podejść do drugiego i ostatniego etapu „Charbo”.
Zacięte podium
Coraz bardziej komfortowy Anthony Fotia (C3 Rally2-PH Sport firmy Minerva Oil) zajmuje tymczasowo drugie miejsce. Zwycięzca rajdu Stellantis Motorsport 2023 znajduje się pod presją Hyundai.
Hugo Margaillan (i20 N Rally2-CHL Sport Auto) i Eric Camilli (i20 N Rally2-Team Bonneton HDG-2C Compétition), drudzy w SS 6, zajmują dobrą pozycję niecałe dwie sekundy za Fotią.
Sam na świecie
Po odpadnięciu Quentina Gilberta (A110 Rally) i Cédrica Roberta (A110 Rally-Team Bonneton HDG-2C Compétition), Raphaël Astier (A110 Rally-CHL Sport Auto) dominuje w rankingu pojazdów z napędem na 2 koła. Astier ma ponad 1,35 minuty przewagi nad Pierrem Roché (A110 Rally-Team FJ), liderem Trophy Alpine Rajd Elfów.
Silni liderzy
Jeśli chodzi o Trofea Michelin, Eric Camilli zakończył dzień ponad minutę przed Réhane Gany (Fiesta Rally2-Sarrazin Motorsport-Iron Lynx).
W rankingu Premium Raphaël Astier wyprzedza byłego kolarza torowego Côme Ledogara (Porsche 991 GT3 Cup) o ponad dwie minuty.
W Rajdowym Pucharze Stellantis Motorsport Duńczyk Jacob Madsen-Leutenberger (208 Rally4) trafia na pierwsze strony gazet. Ma 25,2 sekundy przewagi nad trio złożonym z Lucasa Darmezina (208 Rally4), Pabla Sarrazina (208 Rally4) i Juliena Casale (208 Rally4).
Rajd Rodan-Charbonnières – ranking
CZYTAJ TAKŻE > Gwen Lagrue walczy z Charbo na paliwie syntetycznym
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Skomentuj ten artykuł! 0