Daleko od kategorii premium i nowych hybrydowych Rally1, Citroën nadal kontynuuje swoje zaangażowanie rallye i pomyślnie. Rzeczywiście, producent szewronów jest jednym z punktów odniesienia w WRC2, ale także w różnych mistrzostwach krajowych na całym świecie dzięki swojemu C3 Rally2.
W ostatnich latach trójkolorowa oprawa odniosła sukces zarówno na arenie międzynarodowej, jak i krajowej. Yoann Bonato, Yohan Rossel, żeby wymienić tylko kilku, zaufali Citroënowi C3 Rally2, który był w stanie stawić czoła innym konkurentom, w szczególności dzięki ciągłym udoskonaleniom, które pozwoliły mu „ utrzymać się na szczycie swojej kategorii. Na rok 2023 wprowadzono wiele zmian, dzięki którym samochód może zrobić duży krok naprzód pod względem osiągów na asfalcie, a także poczynić znaczne postępy na szutrze. »
Sukces, który znalazł swoje odzwierciedlenie także w działalności warsztatów fabryki w Wersalu. Rzeczywiście Citroën ogłosił, że 150e Exemplaire jego C3 Rally2 niedawno ich opuścił. Marka, która podkreśla „ popularność kultowego samochodu rajdowego, która stale rośnie od czasu wyprodukowania pierwszego egzemplarza 1 kwietnia 2018 r.. "
W 2024 roku nadal będzie obecna w WRC2 z wybraną obsadą, ponieważ Yohana Rossela będą wspierać w szczególności Nikolay Gryazin i Marco Bulacia.
CZYTAJ TAKŻE > Marco Bulacia znajduje schronienie w Citroënie
Skomentuj ten artykuł! 0