Mercedes podaje dalsze szczegóły dotyczące dyskwalifikacji Russella

Mercedes szczegółowo powrócił do dyskwalifikacji George’a Russella, analizując wszystkie elementy, które mogły do ​​tego doprowadzić.

opublikowany 01/08/2024 à 12:05

Gonzalo Forbes

  Skomentuj ten artykuł! 1

Mercedes podaje dalsze szczegóły dotyczące dyskwalifikacji Russella

©DPPI

Po odzyskaniu W15 George'a Russella, Mercedes czy mogła mieć więcej odpowiedzi w sprawie dyskwalifikacji pierwotnego zwycięzcy Grand Prix Belgii? Niemiecki zespół nie może jeszcze tego stwierdzić na 100%, ale w każdym razie był w stanie uzyskać jaśniejszy pogląd na temat części, które mogły spowodować utratę wagi, co doprowadziło do późnej degradacji Anglika.

Szybko wspomniano o pierwszym czynniku, który dotyczył nieodzyskania kulek w rundzie deklaracji, ponieważ w Spa-Francorchamps po prostu ich nie ma. To jedyny przypadek w sezonie, ponieważ tor belgijski jest po prostu za długi. Dlatego kierowcy natychmiast po przekroczeniu linii mety zjeżdżają do pit-lane w przeciwnym kierunku. To tyle, jeśli chodzi o pierwszy czynnik.

Przyglądając się bliżej, Mercedes myśli także o innych elementach, które mogły sprzyjać utracie masy samochodu George'a Russella, w tym o desce, być może zużytej w większym stopniu w porównaniu do normalnego.

« Wiele z nich dotyczy określenia masy wszystkich komponentów, przyznaje Andrew Shovlin, dyrektor inżynierii w Mercedesie. Samochód może stracić dużo na wadze podczas wyścigu. Jest zużycie opon, deski, hamulców, zużycie oleju... Sami kolarze mogą sporo stracić na wadze, a w tym konkretnym wyścigu George stracił sporo na wadze. » Do poziomu 1,5 kg poniżej minimalnego dopuszczalnego ciężaru 798 kg?

« Samochody rozpoczęły wyścig z tą samą wagą. Zarówno Lewis, jak i George zostali zważeni po kwalifikacjach. Samochody dzieliła mniej niż 500 gramów– wyjaśnia inżynier. Tylko George doświadczył tego problemu, a to dlatego, że zużycie gumy było znacznie większe. Wydaje się, że w przypadku deski drewnianej doświadczyliśmy większej degradacji. Pobierzemy wszystkie dane i zobaczymy, jak możemy udoskonalić nasze procesy, ponieważ zdecydowanie nie chcemy, aby taka sytuacja powtórzyła się w przyszłości. »

CZYTAJ TAKŻE > Wolff przeprasza Russella: „Wyraźnie popełniliśmy błąd”

Sklep Autohebdo / Wyprzedaże błyskawiczne

Zobacz sklep

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

Skomentuj ten artykuł! 1

Aby przeczytać także

komentarze

1 Uwagi)

Yves-Henri RANDIER

01 o 08:2024

A więc w pytaniu, kombinacja strategii jednego pit stopu, zbyt zużytej deski i kierowcy, który za dużo wyeliminował podczas wyścigu!!

1

Aby napisać komentarz