L 'Alpine Dzięki pierwszym zmianom A524 rozpoczyna swój reżim na Suzuce

Bruno Famin, główny dyrektor zespołu Alpine, potwierdziło wprowadzenie pierwszych zmian na potrzeby Grand Prix Japonii, stanowiąc pierwszy krok w kierunku zmniejszenia masy A524.

opublikowany 02/04/2024 à 15:15

Doriana Grangiera

1 Zobacz komentarze)

L 'Alpine Dzięki pierwszym zmianom A524 rozpoczyna swój reżim na Suzuce

© Eric Alonso / DPPI

W Suzuce, Alpine porzuci różową barwę BWT – używaną od początku sezonu – i powróci do charakterystycznego błękitu. Błękit, który niesie nadzieję? Strzałka A zaprezentuje się w Japonii z kilkoma (małymi) nowościami, których celem będzie zrobienie pierwszego kroku naprzód po katastrofalnym początku mistrzostw pod względem wydajności. Pierwsze długo oczekiwane wydarzenia we francuskim klanie, ponieważ A524 to słabo urodzony samochód...

„Nie możemy się doczekać ścigania się na szybkim i płynnym torze Suzuka. Zgodnie z naszym planem rozwoju na rok 2024 jesteśmy na czas, aby wprowadzić pierwsze ulepszenia na A524, wyjaśnia Bruno Famin, dyrektor zespołu ds.Alpine. Chociaż nie jest to istotne, ważne jest dla nas jak najszybsze dodanie tych elementów, aby ocenić potencjał i stale ulepszać naszą wiedzę na temat naszego pakietu. Zmiany te dotyczą głównie [aerodynamiki z] nowym przednim skrzydłem, a także pierwszym etapem redukcji masy. »

« Walczymy zawzięcie, aby poprawić nasze wyniki”

L 'Alpine A524 rzeczywiście cierpi na wiele problemów znanych już francuskiemu zespołowi: jednomiejscowy nadwaga, która generuje zbyt duży opór i niewystarczający docisk aerodynamiczny, przypadkowe zachowanie… Krótko mówiąc, wiele rzeczy wymaga przeglądu (i poprawienia!) we francuskim samochodzie, aby móc awansować w hierarchii. Alpine ma nadzieję na start w Japonii po zaobserwowaniu pewnych powodów do zadowolenia w Melbourne i pierwszym przejściu w Q2 Esteban Ocon.

„W Australii mogliśmy walczyć bliżej punktów niż w poprzednich rundach. To powiedziawszy, okoliczności i specyfika toru niewątpliwie odegrały ważniejszą rolę niż poprawa wyników, dodaje Bruno Famin. A wciąż jesteśmy daleko od celu. Jesteśmy zmotywowani do poprawiania sytuacji w naszych fabrykach i na torze, aby ulepszyć nasze procesy i nasz samochód. Musimy walczyć zawzięcie, aby poprawić nasze wyniki we wszystkich obszarach. »

Po trzech Grand Prix Alpine nadal nie odblokował swojego licznika punktów, co jest pierwszym od 2016 roku dla „stajni”. Enstone „. W Australii The Blues mieli okazję po pierwszych kwalifikacjach w Q2 dla Estebana Ocona, ale zostali unicestwieni przez oderwanie zablokowane w przewodach hamulcowych Francuza... „ Pojawiły się obiecujące oznaki, że samochód będzie spisywał się lepiej przez cały weekend i zbliżał się do otaczających nas zespołów, podkreśla Esteban Ocon. Czuliśmy jednak, że straciliśmy szansę, ponieważ bez dodatkowego pit stopu w celu usunięcia plastiku z tylnego hamulca moglibyśmy walczyć o punkty. »

CZYTAJ TAKŻE > W Haas strach przed estami pierwszego sektora w Japonii

Doriana Grangiera

Młody dziennikarz tęskniący za sportem motorowym z przeszłości. Wychowany na wyczynach Sébastiena Loeba i Fernando Alonso.

1 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

Yves-Henri RANDIER

02 o 04:2024

Niebieska barwa niesie nadzieję, bo... lżejsza od niebieskiej barwy🧐?

1

Aby napisać komentarz