Alpine przedstawia plan restrukturyzacji Viry-Châtillon 

Będąc na skraju zakończenia programu silników F1, francuska marka ogłosiła wprowadzenie na rynek Hypertech Alpine, nowe, najnowocześniejsze centrum inżynieryjne.

opublikowany 30/09/2024 à 17:23

Gonzalo Forbes

  Skomentuj ten artykuł! 1

Alpine przedstawia plan restrukturyzacji Viry-Châtillon

© Antonin Vincent / DPPI

To się nazywa miły piruet komunikacyjny. Zamiast ogłaszać czarno na białym zatrzymanie programu silnika przez Formuła 1, Alpine postanowiliśmy zwrócić uwagę na nowy projekt. Ten z Hypertechu Alpine którego działalność rozpocznie się do końca 2024 roku w… Wirusy-Châtillon. Francuski producent mówi o „ centrum doskonałości " Kto " połączy inżynierię z najnowocześniejszą wiedzą techniczną i doświadczeniem w zakresie samochodów o wysokich osiągach, służącAlpine i Renault Zarządzanie. »

Ostatecznie Hypertech Alpine pomieści przyszłe projekty Grupy Renault, nie pomijając sportów motorowych. Wśród omówionych punktów zwracamy uwagę na nadchodzący rozwój supersamochodu Alpine, badania i rozwój w zakresie ogniw i nowych składów chemicznych akumulatorów, w szczególności technologii akumulatorów półprzewodnikowych, badania nad nowymi technologiami silników elektrycznych, kontynuacja pilotażowych programów sportowych w Viry-Châtillon, takich jak WEC en Wytrzymałość czy Dakar, ale także rozwój usług inżynieryjnych dla innych firm.

Jeśli chodzi o F1, Alpine po prostu utopił rybę, ogłaszając koniec pracy silnika, nie ogłaszając tego oficjalnie przed sezonem 2026, jak przewidywano od wielu tygodni. Władze A fléché mówią o „ utworzenie jednostki monitorującej F1 w celu kontrolowania rozwoju technicznego w tym środowisku. » Tym samym każdemu pracownikowi pracującemu nad silnikiem F1 zostanie zaproponowane stanowisko w Hypertech Alpine z Viry-Châtillon.

« Projekt taki, ze względu na swoją skalę i ambicje w zakresie najnowocześniejszych technologii, będzie wspierać strategię rozwoju marki i jej niespotykane dotychczas cele polegające na poszerzeniu gamy pojazdów o 7 dostępnych modeli w horyzoncie 2030 roku. » czytamy w notatce prasowej.

CZYTAJ TAKŻE > Alpine : Grupa Renault potwierdza śmierć swojego silnika

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

Skomentuj ten artykuł! 1

Aby przeczytać także

komentarze

1 Uwagi)

Yves-Henri RANDIER

30 o 09:2024

Badania i rozwój w zakresie ogniw i nowych składów chemicznych akumulatorów, zwłaszcza w zakresie technologii „solid state”, która ma być bardziej wydajna w przyszłych samochodach zasilanych akumulatorami, badania i rozwój w zakresie nowych technologii silników elektrycznych (w tym ciekłego wodoru?), supersamochodów Alpine ... i komórka monitorująca F1 (z myślą o przepisach do roku 2030, które mogłyby oznaczać powrót „wysokoobrotowych” jednostek atmosferycznych spalających e-paliwo czy ciekły wodór?). Wiedza o silnikach zostanie zatem wykorzystana w innych projektach, wiedząc, że wystąpią dodatkowe szkody związane z porzuceniem obecnego modułu PowerUnit, którego nikt nigdy nie chciał nabyć (podobnie jak PU 2026… z wyjątkiem być może bycia Andretti Global) w szczególnie w Mécachrome.

1

Aby napisać komentarz