McLaren, Red Bull… Lista zmian wprowadzonych na torze Silverstone 

Oto lista zmian wprowadzonych przez każdy zespół na Grand Prix Wielkiej Brytanii 2025.

opublikowany 05/07/2025 à 12:00

Cypriena Juilharda

  Skomentuj ten artykuł! 1

McLaren, Red Bull… Lista zmian wprowadzonych na torze Silverstone

©DPPI

Zespół McLaren F1

  1. Podłoga ciała :Kompleksowy remont mający na celu poprawę przepływu i redystrybucję ssania, co zwiększa wydajność aerodynamiczną.
  2. Tylny róg (wlot powietrza hamulcowego) :Zmodyfikowano wlot w celu poprawy lokalnego przepływu i chłodzenia hamulców. 


Scuderia Ferrari HP

  • Brak aktualizacji zgłoszonych do tego Grand Prix. 

CZYTAJ TAKŻE > Dlaczego Ferrari w końcu odnalazło drogę powrotną do sukcesu

Red Bull Racing

  1. Podłoga ciała :Powierzchnie zostały przeprofilowane w celu lepszego rozłożenia nacisku, zwiększenia obciążenia przy jednoczesnym zachowaniu stabilności.
  2. Ogrodzenia podłogowe :Boczne przesunięcie krawędzi natarcia w celu optymalizacji ciśnienia bez zakłócania stabilności przepływu.

Zespół Mercedes-AMG Petronas F1

  • Brak aktualizacji zgłoszonych do tego Grand Prix. 

Zespół Aston Martin Aramco F1

  1. Podłoga ciała :Nieznaczna ewolucja kształtów w celu poprawy obciążenia lokalnego. 
  2. Ogrodzenia podłogowe :Poprawione krzywe i szczegóły zapewniające lepszą wydajność podpodłogową. 
  3. Krawędź podłogi :Drobne zmiany mające na celu poprawę płynności. 
  4. Maska silnika: Zmiana profilu górnej części nadwozia współgrała z podłogą. 

BWT Alpine Zespół F1

  • Brak aktualizacji zgłoszonych do tego Grand Prix. 

Zespół MoneyGram Haas F1

  1. Podłoga ciała :Zmodyfikowany współczynnik rozszerzalności w celu zwiększenia wpływu podłoża, poprawy stabilności na zakrętach i pewności kierowcy. 
  2. Ogrodzenia podłogowe :Wyrównano. 
  3. Krawędź podłogi :Mniejsza krawędź. 
  4. Wejście na ponton + lusterka wsteczne :Profilowanie w celu lepszego wyrównania przepływu do tyłu. 

Aplikacja Visa Cash Racing Bulls

  1. Przednie skrzydło :Nowa geometria klapy spełniająca wymagania niskiego wyważenia (specyficzna konfiguracja obwodu). 

Wyścigi Atlassian Williams

  1. Ogrodzenia podłogowe :Przesunięta bardziej do wewnątrz krawędź natarcia i zwiększona krzywizna 3D poprawiają rozkład przepływu i wydajność w dół strumienia. 

Stawka F1 Team KICK Sauber

  1. Podłoga ciała :Zmodyfikowano obszar przedni w celu zapewnienia skuteczniejszego wsparcia. 
  2. Przednie skrzydło :Nowa konstrukcja przedniej klapy dla małych obciążeń, dostosowana do konfiguracji Silverstone.4 

Sklep Autohebdo / Wyprzedaże błyskawiczne

Zobacz sklep

Skomentuj ten artykuł! 1

Aby przeczytać także

komentarze

1 Uwagi)

Yves-Henri RANDIER

05 o 07:2025

Informacje opublikowane przez FIA, które wszystkie zespoły muszą badać pod mikroskopem, prawda? To nie szpiegostwo, ale benchmarking lub wywiad rynkowy, jak mówią po drugiej stronie kanału La Manche!

Aby napisać komentarz