Zespół McLaren F1
- Podłoga ciała :Kompleksowy remont mający na celu poprawę przepływu i redystrybucję ssania, co zwiększa wydajność aerodynamiczną.
- Tylny róg (wlot powietrza hamulcowego) :Zmodyfikowano wlot w celu poprawy lokalnego przepływu i chłodzenia hamulców.
Scuderia Ferrari HP
- Brak aktualizacji zgłoszonych do tego Grand Prix.
CZYTAJ TAKŻE > Dlaczego Ferrari w końcu odnalazło drogę powrotną do sukcesu
Red Bull Racing
- Podłoga ciała :Powierzchnie zostały przeprofilowane w celu lepszego rozłożenia nacisku, zwiększenia obciążenia przy jednoczesnym zachowaniu stabilności.
- Ogrodzenia podłogowe :Boczne przesunięcie krawędzi natarcia w celu optymalizacji ciśnienia bez zakłócania stabilności przepływu.
Zespół Mercedes-AMG Petronas F1
- Brak aktualizacji zgłoszonych do tego Grand Prix.
Zespół Aston Martin Aramco F1
- Podłoga ciała :Nieznaczna ewolucja kształtów w celu poprawy obciążenia lokalnego.
- Ogrodzenia podłogowe :Poprawione krzywe i szczegóły zapewniające lepszą wydajność podpodłogową.
- Krawędź podłogi :Drobne zmiany mające na celu poprawę płynności.
- Maska silnika: Zmiana profilu górnej części nadwozia współgrała z podłogą.
BWT Alpine Zespół F1
- Brak aktualizacji zgłoszonych do tego Grand Prix.
Zespół MoneyGram Haas F1
- Podłoga ciała :Zmodyfikowany współczynnik rozszerzalności w celu zwiększenia wpływu podłoża, poprawy stabilności na zakrętach i pewności kierowcy.
- Ogrodzenia podłogowe :Wyrównano.
- Krawędź podłogi :Mniejsza krawędź.
- Wejście na ponton + lusterka wsteczne :Profilowanie w celu lepszego wyrównania przepływu do tyłu.
Aplikacja Visa Cash Racing Bulls
- Przednie skrzydło :Nowa geometria klapy spełniająca wymagania niskiego wyważenia (specyficzna konfiguracja obwodu).
Wyścigi Atlassian Williams
- Ogrodzenia podłogowe :Przesunięta bardziej do wewnątrz krawędź natarcia i zwiększona krzywizna 3D poprawiają rozkład przepływu i wydajność w dół strumienia.
Stawka F1 Team KICK Sauber
- Podłoga ciała :Zmodyfikowano obszar przedni w celu zapewnienia skuteczniejszego wsparcia.
- Przednie skrzydło :Nowa konstrukcja przedniej klapy dla małych obciążeń, dostosowana do konfiguracji Silverstone.4
Aby przeczytać także
Yves-Henri RANDIER
05 o 07:2025
Informacje opublikowane przez FIA, które wszystkie zespoły muszą badać pod mikroskopem, prawda? To nie szpiegostwo, ale benchmarking lub wywiad rynkowy, jak mówią po drugiej stronie kanału La Manche!