W zeszłym roku, o tej samej porze sezonu, Hyundai odniósł dwa zwycięstwa w dwóch wyścigach. Thierry Neuville triumfował w Monte Carlo i Esapekka Lappi w Szwecji. Sukcesy te nie uchroniły południowokoreańskiej marki przed utratą tytułu konstruktorów pod koniec roku, ale zmusiły ją do Toyota pytać Sebastian Ogier pracować po godzinach… Sytuacja jest całkowicie odwrotna, ponieważ skład składa się z Cyril Abiteboul wyglądał solidniej niż Toyota, gdy nie było Ogiera. Na razie jednak to nie wystarczy. W Szwecji i20 zbyt szybko pozwoliły Yarisowi zająć czołowe miejsca, nie dając możliwości zmiany hierarchii.
Prawdopodobnie zajmie to kilka dni Adriana Fourmaux i Alex Coria, aby zapomnieć o tym szwedzkim koszmarze. Wszystko zaczęło się bardzo dobrze, gdy na koncie były dwa najlepsze czasy.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
Kontynuuj czytanie na te tematy:
SARRAS BOURNET
18 o 02:2025
Dla drużyny, która przegra mistrzostwa 2024 w ostatnim wyścigu z powodu błędu i rozpocznie sezon 2025 z dwoma dużymi porażkami, mistrzostwa 2 mogą być bardzo smutne.