Co roku ta sama historia. Kandydaci do JWRC przez 4 wyścigi walczą o dobre wyniki w mistrzostwach, a potem pojawia się Akropol i wszystko staje pod znakiem zapytania. Przyznając podwojenie punktów w tej rundzie, organizatorzy z pewnością utrzymają napięcie do niedzieli, w której odbędzie się finałowe spotkanie. Ponieważ zawodnicy również rejestrują punkty za każdy najlepszy czas, w Lamii będzie można zdobyć maksymalnie 65 punktów (25 za zwycięstwo x2 i 15 SS). Na papierze taka suma oznacza, że 11 z 13 obecnych na starcie kierowców nadal będzie mogło zdobyć tytuł. Jednak nie każdy ma dość szybkości, aby to osiągnąć, a zdecydowana większość potrzebowałaby, aby bogowie bardzo się rozgniewali na przywódców, aby odnieść sukces.
Biorąc pod uwagę to, co zademonstrowali do tej pory, kandydaci na gwiazdę rajdową FIA, Romet Jürgenson i Taylor Gill, są najlepiej przygotowani do zdobycia korony. Estończyk ma 8-punktową przewagę, co być może zrobi różnicę w stosunku do Australijczyka. Z remisem na 3e rangi Ali Türkkan i Diego Dominguez nie abdykowali. Do Gilla tracą 20 długości, ale trudność terenu i walka, jaką zmuszona będzie stoczyć pierwsza dwójka w rankingu, mogą działać na ich korzyść. Paragwajczyk będzie miał przewagę nad rywalami, ponieważ w zeszłym roku brał już udział w dwóch wyścigach na Akropolu i zwyciężył w JWRC.
Z różnicą przekraczającą 30 punktów Petr Borodin, Tom Rensonnet i Norbert Maior będą potrzebować (wielu!) zawodów wyścigowych, jeśli chcą mieć nadzieję na wygranie głównej nagrody.
Liczba ta nadal obejmuje 4 europejskie udziały w WRC2 2025 za kierownicą Forda Fiesty Rally2. Obejmuje również testowanie, opony i pomoc.
« Biorąc pod uwagę, że o tytuł wciąż walczy tak wielu kierowców, zapowiada się jeden z najbardziej ekscytujących finałów w historii juniorów WRC, cieszy się Maciej Woda, szef Mistrzostw. Bezlitosne greckie odcinki specjalne wymagają cierpliwości i szacunku do mechaniki. Jak pokazały poprzednie lata, nie zawsze wygrywa najszybszy. »
Przyszły zwycięzca będzie musiał pokonać 15 OS i 305,30 km z pomiarem czasu na drogach, które często są bardzo trudne dla małych Fordów Fiesta Rally3 utrzymywanych przez firmę M-Sport Polska.
Klasyfikacja JWRC wcześniej rallye Akropolu
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)