Od 2027 roku producenci powinni mieć możliwość wyboru silnika

Choć Rada Światowa FIA odbędzie się 11 grudnia, podczas rajdu Japonii rozeszła się informacja dotycząca ewentualnych przepisów technicznych, które powinny obowiązywać w styczniu 2027 roku. Oprócz sposobu napędu powinny pojawić się radykalne zmiany w temacie kosztów.

opublikowany 28/11/2024 à 12:36

Loïc ROCCI

  Skomentuj ten artykuł! 0

Od 2027 roku producenci powinni mieć możliwość wyboru silnika

Od 1 stycznia 2027 r. Rajd 1 powinien móc ewoluować z różnymi silnikami, jeśli Rada Światowa zatwierdzi ten pomysł 11 grudnia (Zdjęcie: Nikos Katikis/DPPI)

Od kilku miesięcy wzmianka o kolejnym rozporządzeniu nieco przyprawiała o zawrót głowy. Kimkolwiek był rozmówca, odpowiedzi zawsze były na tyle fragmentaryczne, że budziły wątpliwości. Szczególnie po stronie FIA ​​istniały powody do sceptycyzmu. Podczas swojej ostatniej wizyty w rundzie WRC, Xavier Mestelan Pinon poczynił bardzo niepokojące uwagi. Podczas CER wielki wezyr techników faktycznie wskazał, że do grudnia zostało jeszcze trochę czasu, że należy jeszcze podjąć decyzje

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Do -50% oszczędności!
  • Nieograniczone artykuły premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz