Jeśli pierwszy oficjalny wpis samochodu opatrzonego gwiazdą pochodzi z 1952 r., Sarthe miał do czynienia z maszynami ze Stuttgartu już dwie dekady wcześniej, podczas ósmej edycji, w 1930 r. Człowiekiem, który na własny koszt zarejestrował SSK, jest nie kto inny jak Rudolfa Caraccioli. Niemiecka prasa nadała mu już przydomek „Regenmeister” (władca deszczu) ze względu na jego umiejętności na mokrej nawierzchni, ale nadal jest tylko prostym handlarzem Mercedes w Berlinie. Człowiek, który miał zdobyć trzy tytuły europejskich kierowców (1935, 1937, 1938), był przyzwyczajony do jazdy swoim imponującym białym SSK w wyścigach Grand Prix na Starym Kontynencie, ale 24
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 95% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
SYLVAIN DUCREUX
29 o 11:2024
„Wieża kontrolna w CLR, bezchmurna pogoda, temperatura 19°, południowo-zachodni wiatr, możecie wystartować z pasa startowego Hunaudière, nad”