Jak nowy układ hamulcowy pozwala Wickensowi odzyskać wątek po zrujnowanej karierze

Rozpoczynając nową, wyjątkową przygodę w IMSA, Robert Wickens opowiedział o tej możliwości i swojej podróży od czasu wypadku w IndyCar sześć lat temu.

opublikowany 29/11/2024 à 12:25

Walenty GLO

  Skomentuj ten artykuł! 0

Jak nowy układ hamulcowy pozwala Wickensowi odzyskać wątek po zrujnowanej karierze

Robert Wickens pojedzie Corvette Z06 GT3.R - Fot. Corvette

To historia odporności. Robert Wickens stracił władzę w nogach w wypadku na torze Pocono w 2018 roku, ale 35-letni kierowca nigdy nie stracił z oczu chęci powrotu na najwyższy poziom i po długiej rekonwalescencji powróci do sportów motorowych w 2022 roku. Kanadyjczyk zdobył nawet tytuł Michelin Pilot Challenge wraz z Harrym Gottsackerem na pokładzie… Hyundai Elantra TCR obsługiwana przez Bryana Herta Autosport w 2023 roku.

W 2025 roku Wickens wystartuje we wszystkich pięciu rundach sprinterskichIMSA w kategorii GTD w DXDT Racing na Corvetcie Z06 GT3.R, która będzie wyposażona w system sterowania z kierownicy. Elektroniczne hamowanie, które oszczędza miejsce w kokpicie, ale także pozwala pilotowi na użycie mniejszej siły, np

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Do -50% oszczędności!
  • Nieograniczone artykuły premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz