NA ŻYWO – Przeżyj ponownie 6 godzin wyścigu w Imoli w transmisji na żywo

Przeżyj na żywo 6-godzinny wyścig na torze Imola, drugą rundę Mistrzostw Świata w Wyścigach Długodystansowych (FIA WEC) 2025 w formie tekstowej.

opublikowany 20/04/2025 à 16:55

Michaela Duforesta

  Skomentuj ten artykuł! 0

NA ŻYWO – Przeżyj ponownie 6 godzin wyścigu w Imoli w transmisji na żywo

Zdjęcie Fabrizio Boldoni / DPPI

Prawie dwa miesiące po rozpoczęciu sezonu w Katarze, WEC jedzie do Imoli na pierwszy w sezonie 6-godzinny wyścig, który będzie można śledzić na żywo w serwisie AUTOhebdo. Po raz kolejny Ferrari zmonopolizować pierwszy rząd siatki startowej. Samochód nr 51 prowadzony przez Antonio Giovinazziego, Alessandro Pier Guidiego i Jamesa Calado wystartuje z pole position, przed samochodem nr 83 prowadzonym przez Phila Hansona, Roberta Kubicę i Yifei Ye. Z BMW, Toyota et Alpine w zasadzce, następne sześć godzin zapowiada się wybuchowo w Emilii-Romanii!

> Możesz na żywo śledzić ewolucję rankingu za pośrednictwem oficjalnego pomiaru czasu na żywo WEC, dostępnego tutaj.

WEC – 6 godzin w Imoli
Przeżyj ponownie wyścig na żywo z komentarzem

19h17 - Dziękujemy za śledzenie naszych zmagań. Do zobaczenia 10 maja na 6-godzinnym wyścigu Spa-Francorchamps, trzeciej rundzie WEC!

Ferrari wygrywa wyścig 6-godzinny w Imoli przed BMW i Alpine

19h04 - Za zwycięskim Ferrari znajdziemy BMW nr 20 iAlpine Nr 36, którzy uzupełniają podium.

19h02 - Skupiamy uwagę na zjeździe do Rivazzy w LMGT3, Porsche #92 dobrze broni swojej pozycji, #46 BMW nie może znaleźć luki! Porsche wygrywa w LMGT3 przed BMW!

19:02 – 🏁 ZWYCIĘSTWO FERRARI W DOMU! Numer 51 Alessandro Pier Guidi, Antonio Giovinazzi i James Calado wygrywa 6-godzinny wyścig Imola.

19h01 - Alessandro Pier Guidi rozpoczyna ostatnie okrążenie.

18h59 - Jesteśmy teraz w ostatnich trzech minutach, 11 sekundy między Ferrari nr 4 a BMW nr 51 i ponad pięć dziesiątych sekundy do prowadzenia w LMGT20!

18h56 - Różnica zaledwie 1 sekundy w klasie LMGT3 — ostatnie pięć minut w boksach Porsche i BMW będzie zapierające dech w piersiach!

18h54 - Na siedem minut przed końcem wyścigu Ferrari nr 51 jest na prowadzeniu, a Kelvin van der Linde w LMGT3 dogania Richarda Lietza niczym samolot!

18h52 - Robert Kubica zjeżdża do boksów, Ferrari nr 83 zatrzymuje się na osiem sekund i wysiada tuż zaAlpine !

18h51 - Polak ma 40 sekund przewagi nad Mick Schumacher wAlpine Nr 36, drużyna francuska wyraźnie celuje w podium!

18h50 - Robert Kubica pozostaje na torze jeszcze przez jedno okrążenie, jedenaście minut przed metą.

18h48 - Włoch wyjeżdża z 26% większą energią, o 20% większą niż BMW nr 6, a przede wszystkim znacznie wyprzedza go! Zatrzymaliśmy się również przy Porsche nr XNUMX Kévina Estre’a.

18h48 - Alessandro Pier Guidi zjeżdża do alei serwisowej na swój ostatni postój! Kluczowe będzie zobaczenie, gdzie zakończy się wyścig Ferrari nr 51.

18h48 - Kolej Mikkela Jensena na przywrócenie Peugeot #93 w boksach.

18h46 - Ferrari #51 i #83 prowadzą w tańcu, wyprzedzając Porsche #6 i Peugeot #93. Jeśli trzy z tych czterech samochodów muszą się bezpiecznie zatrzymać, Ferrari #83 oszczędza energię, ponieważ na 15 minut przed metą zostaje 15% zapasu.

18h44 - Toyota znalazła się za #20 BMW iAlpine Nr 36, który może dokonać wielkiego hitu! Zatrzymaj się przy BMW nr 15.

18h43 - Ostatni przystanek dla Toyoty #7 i Cadillaca #12.

18h42 - Kelvin van der Linde (BMW nr 46) na ostatnim okrążeniu wyprzedził Richarda Lietza (Porsche nr 92) o dwie sekundy, co dało siedmiosekundową przewagę nad prowadzącymi samochodami w klasie LMGT3!

18h41 - Wirtualne zbiorniki energii w czołowych Hypercarach nadal się opróżniają, dwadzieścia minut przed metą!

18h38 - 📺 Zderzenie #8 Toyoty i #50 Ferrari:


18h37 - Corvette zatankowała, więc teraz na prowadzeniu jest Porsche #92, wyprzedzające BMW #10 o 7 sekundy. Czy uda się powrócić?

18h34 - Ostatnie pit stopy również rozpoczynają się w LMGT3, gdzie Corvette #33 jest teraz na prowadzeniu przed Porsche #92 i BMW #46, które ma problemy po otrzymaniu kary.

18h31 - Klasyfikacja Hypercar na trzydzieści minut przed metą:

18h30 - Niezwykłe zdjęcie, bo Augusto Farfus, wsiadając do samochodu, po prostu uderzył w tylny spojler swojego BMW nr 31!

18h27 - #20 BMW wraca do boksów po raz ostatni, a Ferrari #51 obejmie prowadzenie w wyścigu.

18h25 - Oto Ferrari #50 wracające na tor wyścigowy, ruszające ponownie po szybkiej zmianie opon, ale dalekie od punktów. L'Alpine Numer 36 również zjeżdża do boksów po raz ostatni.

18:23 – 💥 Niestety, można było przewidzieć, że dojdzie do kontaktu między Ferrari #50 i Toyotą #8! Antonio Fuoco próbował wyprzedzić rywala po zewnętrznej na zakręcie Tamburello, ale w wyniku kilku kolizji obaj kierowcy wylądowali w żwirze, a Ferrari musiało wrócić do boksów z powodu przebitego tylnego lewego koła.

18h21 - BMW i Porsche prowadzą w klasyfikacjach Hypercar i LMGT3 na 40 minut przed końcem meczu, ale sytuacja ma się zmienić, dopóki nie opadnie flaga w szachownicę.

18h15 - BMW nr 20 obejmuje prowadzenie w wyścigu, mając 24% pozostałej energii, wyprzedzając Ferrari nr 51 (63%) iAlpine Nie. 36 (19%).

18h15 - Bum rusza ponownie tuż przed Fuoco, dwaj kierowcy znów stoczą piekielną walkę!

18h14 - Teraz kolej na samochód #8 Toyota, który wraca do boksów. Czy Sébastien Buemi zdoła wyprzedzić Ferrari Antonio Fuoco?

18h12 - Postój dla Ferrari #50, które następnie wyprzedzi Toyotę #8! W klanie włoskim dbamy o opony, ale ich nie zmieniamy!

18h10 - Liderzy utrzymają się na torze jeszcze przez co najmniej jedno okrążenie, po czym #20 BMW obejmie prowadzenie, ale nadal będzie miało 34% dostępnej energii, w porównaniu do 72% w przypadku #51 Ferrari. Dlatego podjęliśmy próbę krótszego, przedostatniego postoju w BMW, aby przesunąć się w górę klasyfikacji i liczyć na szybką wygraną rywali, lub na znacznie wolniejsze tempo, aby dojechać do mety.

18h05 - Walka między Sébastienem Buemim i Antonio Fuoco jest wspaniała, obaj kierowcy mają tę samą strategię i widać, że chcą dojechać przed sobą, mimo że tak naprawdę nie walczą o prowadzenie w wyścigu!

18h03 - Aktualizacja klasyfikacji na godzinę przed zakończeniem wyścigu: Toyota nr 8 i Ferrari nr 50 wkrótce pojawią się w boksach:

18h00 - Samochód BMW z numerem 20 praktycznie prowadzi w wyścigu po postojach w boksach, ponieważ postój był krótszy niż w przypadku Ferrari z numerem 51, które musiało wymienić dwie opony!

17h57 - A oto Robert Kubica przyjeżdżający do boksów samochodem Ferrari #83. W ten sposób prowadzenie w wyścigu obejmie Toyota nr 8 przed Ferrari nr 50, a oba samochody będą stosować różne strategie.

17h56 - Na liście pojawia się Ferrari nr 51, a następnie BMW nr 20 iAlpine Nr 36. Ferrari #83 utrzymuje się na torze jeszcze przez jedno okrążenie!

17h54 - Przystanek dla samochodów BMW nr 15, Toyota nr 7, Porsche nr 6, Peugeot nr 94 iAlpine #35, jesteśmy 1h07 od mety.

17h53 - Toyota natychmiast ruszyła do przodu, pozostawiając Porsche #6 w walce z BMW #15 i Ferrari #83.

17h52 - Kamui Kobayashi znajduje lukę w zejściu w kierunku Rivazza 1, lekko stykają się z Kévinem Estre, męski manewr, ale poprawny!

17h51 - Kobayashi próbuje kilka razy, ale nie udaje mu się znaleźć okazji, co pozwala Driesowi Vanthoorowi wrócić z BMW nr 15!

17h49 - Walka o drugą pozycję trwa, w ruchu ulicznym, dziesięć sekund za Ferrari #51, ale na razie Kévin Estre nie popełnia błędów w Porsche #6 i nie pozwala, by Toyota #7 Kamui Kobayashiego znalazła się w tyle!

17h48 - Postój dla BMW nr 46.

17h45 - W LMGT3 nadal będą odbywać się pit stopy, każdy będzie musiał się pluskać i jechać, aby dojechać do mety, ale samochód #46 BMW wytrzyma co najmniej o jedno okrążenie dłużej niż rywale, co może skrócić jego ostatni pit stop!

17h44 - Prowadzące Ferrari ma teraz dziewięciosekundową przewagę nad Porsche nr 6.

17h39 - Esteban Masson sprowadza prowadzącego Lexusa w klasie LMGT3 z powrotem do boksów.

17h38 - Japońskiemu kierowcy Toyoty powiedziano, że zostało mu jedenaście okrążeń do końca wyścigu, co powinno skutkować postojem w boksach na nieco ponad godzinę przed końcem wyścigu. Czy to będzie ostatni przejazd przez aleję serwisową? Na pewno będziemy musieli oszczędzać pieniądze.

17h37 - Kamui Kobayashi (Toyota nr 7) dogania Kévina Estre (Porsche nr 6) i zajmuje drugie miejsce, zyskując osiem dziesiątych sekundy i zmniejszając stratę poniżej jednej sekundy!

17h36 - Być może nie straci tego #46 BMW, bo Sheldon van der Linde podzielił ich stratę i obecnie zajmuje piąte miejsce w kategorii LMGT3, na czele z #78 Lexusem!

17h34 - 📺 Incydent, który zakończył się karą dla BMW #46:


17h27 - Prowadzące Ferrari ma teraz 2 sekundy przewagi nad Porsche nr 2, które zyskało niewielką przewagę nad Toyotą nr 6.

17h25 - Kelvin van der Linde natychmiast przyjął karę, a Lexus nr 78 prowadzi teraz w wyścigu LMGT3.

17:23 – ⚠️ Zatrzymanie i ruszanie #46 BMW (lider w LMGT3) w związku z incydentem z #21 Ferrari, to powinno położyć kres nadziejom na zwycięstwo Valentino Rossi i jego koledzy z drużyny.

17h18 - Kolejny postój dla Ferrari nr 50, którego strategia wydaje się być bardzo nietypowa.

17h13 - Przewaga na czele wyścigu nie rośnie, Ferrari, które dominowało na początku wyścigu, nie potrafi pozbyć się rywali, którzy wciąż tracą 1 cal!

17h11 - Antonio Fuoco (Ferrari nr 50) wyprzedza Mikkela Jensena w Peugeocie nr. 93.

17h09 - Alessandro Pier Guidi w Ferrari #1 prowadzi różnicą 1″51, wyprzedzając wściekłą grupę prowadzoną przez Kévina Estre w Porsche #6!

17h08 - Niebo ciemnieje, deszcz nadal pada, ale dość słabo, na razie nie ma obaw co do kontynuowania jazdy na oponach typu slick.

17:03 – 🟢 Zielona flaga, wyścig wznowiony, a Ferrari #51 wciąż na prowadzeniu! Toyota z numerem 7 utrzymuje trzecią pozycję pomimo presji ze strony Driesa Vanthoora w samochodzie BMW z numerem 15.

17h02 - Kilka kropel deszczu, restart po samochodzie bezpieczeństwa, ostatnia tercja wyścigu zapowiada się nierozstrzygnięta!

16h55 - Trwa śledztwo w sprawie wypadku Valentino Rossiego i Simona Manna.

16h54 - Klasyfikacja na nieco ponad dwie godziny przed metą:

16:52 – 🟡 Samochód bezpieczeństwa.

16h49 - Niebo nad torem jest zachmurzone i zaczynają być odczuwalne pojedyncze krople deszczu.

16h43 - 🟡 Podczas gdy kierowcy walczyli o prowadzenie w klasie GT3, Valentino Rossi uderzył w Simona Manna na wjeździe do zajazdu Rivazza 2 i posłał #296 Ferrari 21 na mur! Wirtualny samochód bezpieczeństwa!

16h38 - Koła Matta Campbella blokują się na zakręcie Rivazza 1, a Antonio Giovinazzi wykorzystuje tę okazję i odzyskuje prowadzenie w samochodzie Ferrari #51!

16h37 - 💥 Po zderzeniu zAston Martin Numer 10 zespołu Racing Spirit of Léman, BMW M4 nr 31 zespołu WRT, wpadł w poślizg i niemal został uderzony przez Ferrari nr 83!

16h30 - Ferrari nr 50 wykonało wczesny postój i teraz traci ponad okrążenie do lidera.

16h28 - Nycka de Vriesa wyprzedza Robina Frijnsa i stawia Toyotę nr 7 na podium.

16h19 - Raffaele Marciello wyprzedza Julesa Gounona i zajmuje 5. miejsce.

16h13 - Klasyfikacja po półmetku, w której Porsche jest na prowadzeniu:

16h09 - Po postojach w boksach Ferrari #51 i #83, kontrolę znów przejmuje Porsche #6!

16h02 - Miguel Molina wykorzystuje wyjazd Marciello z alei serwisowej, by sprawić mu niespodziankę! Jules Gounon również wysunął się na prowadzenie dziękiAlpine nr 36.

16h01 - Zatrzymanie BMW nr 15, obecnie trzeciego.

15h56 - Ferrari #50, które znajdowało się na czwartym miejscu, zjechało do alei serwisowej.

15h51 - Po piąte,Alpine Samochód nr 36 to jedyny samochód na torze, który jeździ na czterech miękkich oponach.

15h47 - Lexus zjeżdża do boksów, Rossi obejmuje prowadzenie w GT3.

15h44 - Rossi zjeżdża do alei serwisowej, Akkodis obejmuje prowadzenie w Lexusie RC F nr 78.

15h40 - W klasie GT3 liderem jest obecnie Valentino Rossi.

15h35 - Aston Martin poinformował, że Ian James opuścił już ośrodek medyczny po wypadku. Pilot powrócił do swojego zespołu.

15h28 - Na razie tylko BMW nr 15 wytrzymuje rywalizację z Ferrari, zajmując trzecie miejsce na podium.

15h19 - Trzy samochody Ferrari i samochód BMW nr 15 wyruszyły na potrójny przejazd z oponami średnimi.

15h17 - Zwróćmy uwagę na piąte miejsce, które zajęliśmyAlpine Numer 36 prowadzi na razie Jules Gounon.

15h11 - Ferrari nr 51, wciąż prowadzące w wyścigu, odbywa swój drugi postój. Antonio Giovinazzi zastępuje Jamesa Calado.

15:09 – Przejazd dla Toyoty nr 8 za nieprzestrzeganie procedur Full Course Yellow.

15:04 – 🟢 Aktualizacja klasyfikacji po wznowieniu wyścigu: 

15:01 – 🟡 Pełny kurs żółty.

14h59 - Po zderzeniu z Toyotą nr 7, BMW nr 20 straciło prawy tylny słupek błotnika na prostej startowej.

14h58 - Ferrari nr 50, w pełni sił po zajęciu ostatniego miejsca, przejeżdża przez aleję serwisową.

14h57 - Ferdynand Habsburg (Alpine nr 35) nie zahamował na pierwszym zakręcie i uderzył w żwir, zanim powrócił na tor.

14h53 - Samochód BMW M4 nr 46 wraca do boksów, a Ahmad Al-Harthy ustępuje miejsca zdobywcy pole position, Valentino Rossiemu.

14h48 -  Przejedź obok Cadillaca nr 38 po wypadku Earla Bambera i Paula di Resty.

14:45 – 🟢 Zielona flaga, wyścig rozpoczyna się ponownie.

14h39 - Aktualizacja rankingu w trakcie wyścigu w trybie samochodu bezpieczeństwa:

14h37 - Ian James czuje się dobrze, kierowca jest poza samochodem.

14h36 - Iana Jamesa pchało BMW nr 31 prowadzone przez Yassera Shahina.

14:33 – 🟡 Wielkie wyjście z toru Iana Jamesa (Aston Martin nr 27 w zespole Heart of Racing) w Rivazza! Samochód bezpieczeństwa!

14:28 – 💥 Zakręć dla Paula di Resty! Peugeota nr 93 uderzył Earl Bamber. Szkot startuje ponownie z 14. pozycji.

14h26 - Derek Deboer (Aston Martin nr 10 zespołu Racing Spirit of Léman) zaliczył krótki wypad na żwir, ale nic poważnego się nie stało.

14h24 - W klasie GT3 prowadzenie w wyścigu nadal utrzymuje samochód BMW M4 nr 46 prowadzony obecnie przez Ahmada Al-Harthy'ego.

14h19 - Nicklas Nielsen znalazł okazję dla René Rasta i wykradł szóstą bramkę BMW.

14h13 - Jeśli chcesz przeżyć lub ponownie przeżyć pierwsze pięć minut 6-godzinnego wyścigu Imola 2025:

14h09 - Nicklas Nielsen, startujący z 18. i ostatniego miejsca w kategorii Hypercar, goni René Rasta (BMW nr 20) w walce o szóste miejsce.

14h04 - Earl Bamber (Cadillac nr 12) i Julien Andlauer (Porsche nr 5) również przejeżdżają przez pit stop. Wszystkie Hypercary wykonały swój pierwszy postój.

14h01 - Phil Hanson zjeżdża z pit stopu Ferrari #83, które było na drugim miejscu.

14h00 - Punkt po godzinie wyścigu, podczas pierwszej rundy tankowania:

13h58 - Do boksów zjeżdżają Toyota nr 7 i dwa Aston Martiny Valkyrie.

13h56 - Wystarczyło o tym wspomnieć, aby Ferrari n°50 przyjechało na swój pierwszy przystanek! Nie jest to zaskoczeniem, biorąc pod uwagę poziom ataku Nicklasa Nielsena w pierwszej godzinie gry.

13h56 - Czołowe samochody LMGT3 przejeżdżają przez aleję serwisową, a wkrótce nadejdzie kolej na pierwsze Hypercary.

13h53 - W miarę jak zbliża się koniec pierwszej godziny wyścigu, różnica między dwoma prowadzącymi Ferrari maleje – samochód nr 83 traci teraz 1 sekundy do samochodu nr 3.

13h50 - Loic Duval nie dał się ponieść emocjom za kierownicą Peugeota #95. Francuz zepchnął z toru Cadillaca #38, a następnie Porsche #5!

13h49 - ⚠️ Kary (drive through) dla Cadillaca nr 12,Alpine Nr 35 i Ford Mustang nr 88 za niedostosowanie się do procedur Full Course Yellow.

13h46 - Nicklas Nielsen nadal pnie się w górę, wyprzedzając Peugeota nr 94 Loïca Duvala i zajmując jedenastą pozycję.

13h46 - 📺 Incydent, za który ukarano Francuzkę:


13h44 - ⚠️ Célia Martin (Porsche Iron Dames nr 85) otrzymuje przejazd za uderzenie w Corvettę Bena Keatinga.

13h44 - ⚠️ Julien Andlauer (Porsche nr 5) otrzymał karę pięciu sekund za złamanie procedury startu.

13h41 - François Hériau obejmuje prowadzenie w LMGT3 z Ferrari nr 21 i zaskoczył Ahmada Al Harthy'ego (BMW nr 46) po restarcie!

13:40 – 🟢 No i zaczynamy od nowa, zostało 5:20 rano!

13h40 - Ranking w momencie neutralizacji:

13h39 - Przed wprowadzeniem żółtej flagi obie Toyoty zamieniły się miejscami. Samochód z numerem 8 znalazł się na czwartej pozycji, przed samochodem z numerem 7.

13:36 – 🟡 PEŁNY KURS ŻÓŁTY 🟡 Wyścig zostaje przerwany w celu usunięcia żwiru rozrzuconego na poboczu szykany Tamburello.

13h34 - 💥 Ben Keating wypadł z toru w samochodzie Corvette nr 33 po zderzeniu z Célią Martin (Porsche nr 85) na szykanie Tamburello. Francuzce udało się kontynuować podróż, a Amerykance udało się wydostać z pułapki żwirowej.

13h31 - Ferrari nr 50 wykorzystało sytuację na drodze i wyprzedziło Laurensa Vanthoora w Porsche nr 6 na dwunastej pozycji.

13h29 - ⚠️ Deszcz kar w LMGT3! Samochody nr 21, 31, 77, 81, 87, 88 i 95 otrzymały karę pięciu sekund podczas kolejnego postoju w boksach za naruszenie procedur startowych.

13h27 - Ferrari nr 50 wyprzedziło Cadillaca nr 38 i atakuje Porsche nr 6, które znajduje się na dwunastym miejscu.

13h26 - W Toyocie pytamy Brendon Hartley jeśli może być szybszy niż Mike'a Conwaya, na co Nowozelandczyk odpowiada, że ​​nie jest pewien! Dwie japońskie maszyny tracą trochę czasu na rzecz niemieckiego prototypu Kevin Magnussen.

13h22 - Najlepsza dwudziestka tego wydarzenia po dwudziestu minutach wyścigu:

13h18 - Nicklas Nielsen (Ferrari nr 50) znalazł lukę w wyścigu Variante Alta, zastępując Juliena Andlauera w Porsche nr 5. Duńczyk kontynuuje wspinaczkę z 18. miejsca na starcie.

13h17 - Kevin Magnussen mówi, że Toyota Mike'a Conwaya uderzyła go z tyłu, gdy obaj kierowcy walczyli o trzecie miejsce w klasyfikacji.

13h16 - Zwolnione tempo pozwala nam zobaczyć, że dwa niebieskie Hypercary spotkały się na wyjeździe z drugiej szykany, a samochód nr 36 lekko wepchnął samochód nr 35 w żwir.

13h15 - Wyjazd dwójki Alpine jest objęty dochodzeniem w sprawie incydentu na torze Chicane Villeneuve.

13h15 - 📺 Przeżyj początek drugiego wydarzenia sezonu:


13h13 - James Calado wykorzystał ruch uliczny i ruszył do ucieczki. Przewyższył o 3 sekundy drugiego kierowcę Ferrari, Phila Hansona, który tuż za nim zobaczył BMW Kevina Magnussena, wciąż na trzecim miejscu.

13h11 - Po zaledwie dziesięciu minutach liderzy doganiają już tył peletonu. Wszyscy poruszają się na średnich oponach na wszystkich czterech kołach, z wyjątkiem Toyoty i Cadillaca, które mają miękkie opony po lewej stronie.

13h11 - Ford Mustang nr 77 na torze Proton Competition miał bardzo dobry start wyścigu. Zajmuje ósme miejsce w LMGT3, ale przede wszystkim awansował o pięć pozycji!

13h07 - Nic dziwnego, że oba samochody Ferrari objęły prowadzenie już na starcie wyścigu, wyprzedzając Kevina Magnussena w samochodzie BMW nr 3 o 6 sekundy. Były pilot F1 zawiera, jak najlepiej potrafi, dwie Toyoty, Mike'a Conwaya i Brendona Hartleya.

13h05 - W klasie LMGT3 prowadzenie utrzymało BMW nr 46, wyprzedzając Ferrari nr 21 i Lexusa nr 87.

13h02 - Pod koniec pierwszego okrążenia Calado prowadzi jedną sekundę nad Philem Hansonem. Za nim Ferrari nr 50 wspina się na piętnastą pozycję, Nicklas Nielsen jest w dobrej formie!

13h02 - Dwa samochody Toyoty zajmują czwarte i piąte miejsce, wyprzedzając Peugeota nr 93 i dwa inne Alpine.

13h01 - James Calado obejmuje prowadzenie na pierwszym zakręcie, wszyscy go wyprzedzają, Ferrari #83 pozostaje na drugim miejscu, przed BMW #15. Żadnych problemów w żadnej z kategorii, znacznie lepszy start niż w 2024 roku!

13:00 – 🟢 Zielona flaga, ruszamy na sześć godzin wyścigu!

12h59 - Mieliśmy okazję zobaczyć kierowców na stoisku WRT LMGT3 MotoGP Francesco Bagnaia, Marco Bezzecchi i Franco Morbidelli na zaproszenie swojego mentora Valentino Rossiego!

12h58 - Kierowcy biorą udział w drugim okrążeniu formującym przed oficjalnym rozpoczęciem 6-godzinnego wyścigu na torze Imola.

12h55 - Rozpoczynają się okrążenia formujące. Na starcie widzimy większość samochodów na oponach średnich, ale niektóre samochody startują na miękkich, ponieważ dziś tor nie jest zbyt gorący.

12h54 - Silniki startują na polach startowych, okrążenia formujące rozpoczną się za minutę.

12h53 - Dwa Ferrari startują z pierwszego rzędu przed Tifosi, a trzecie będzie musiało wrócić z ostatniej pozycji wśród Hypercars! Pełna siatka:

Odkryj linię startu 6-godzinnego wyścigu Imola 2025

12h52 - Przed linią startu umieszczono znak informujący o upływie trzech minut.

12h50 - Prognoza pogody wskazuje, że około godziny 17:XNUMX może zacząć padać deszcz, co może sprawić, że wyścig zakończy się emocjonująco!

12h48 - ☁️ Nad Imolą jest pochmurno, temperatura powietrza wynosi 20°C, a na torze 26°C.

12h45 - Cześć wszystkim, zapraszamy do AUTOhebdo, gdzie na żywo będziecie mogli śledzić 6-godzinny wyścig Imola, drugą rundę sezonu 2025 FIA WEC!

Sklep Autohebdo / Wyprzedaże błyskawiczne

Zobacz sklep

Skomentuj ten artykuł! 0

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz