Obecne prototypy DPiIMSA zadebiutowali podczas 24-godzinnego wyścigu Daytona 2017. Pięć lat później już się kłaniają. Pierwotnie planowane na 2022 r. przejście na LMDh zostało przesunięte o rok ze względu na pandemię Covid-19. Zespół Penske już się spakował, aby się skoncentrować Porsche na LMDh i wycofanie Mazdy pod koniec ubiegłego sezonu, po zwycięstwie w Petit Le Mansw najwyższej kategorii tej dyscypliny pozostało tylko siedem samochodów. W 2019 roku było ich jeszcze dziesięć. Cadillac i Acura powracają do finałowego pojedynku w tej kategorii, po rozstrzygnięciu ostatniej rundy na torze Road Atlanta, za sprawą dwóch najlepszych reprezentantów minionego roku, Action Express Racing i Wayne Taylor Racing. Poziom płaskowyżu pozostaje ważny
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)