Tłum obecny na padoku toru Daytona International Speedway (Floryda) w niedzielę 22 stycznia nie pozostawił żadnych wątpliwości. Nowy złoty wiekWytrzymałość był niezwykle oczekiwany, a konkurencyjny debiut GTP, prototypów, które obecnie zastępują DPi, był szczególnie szczegółowo analizowany. Nawet jeśli była to tylko sesja kwalifikacyjna. W tym roku organizatorzyIMSA postanowili zatem zlikwidować wyścig 1:40, który pojawił się w 2021 r., aby powrócić do bardziej klasycznego formatu kwalifikacji, z 15 minutami na każdą kategorię.
Aby osiągnąć te kwalifikacje, należało najpierw przejść przez co najmniej pięć sesji bezpłatnych ćwiczeń. Tyle sesji o różnym czasie trwania (od jednego do
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)