Audi Sport ABT Schaeffler zamierza odzyskać swoją rangę Formuła Ez okazji pierwszego sezonu pod nazwą Mistrzostw Świata FIA. W tym przypadku niemiecki zespół pod wodzą Allana McNisha będzie mógł liczyć na nowość jednomiejscowy e-tron FE07, wejście na pokład nowy silnik MGU05, pierwszy opracowany całkowicie samodzielnie.
Poprzedni układ napędowy był ewolucją układu udostępnionego przez partnera Schaefflera, a przejście na konstrukcję własną mogło odegrać pewną rolę w powrocie Audi na czołową pozycję w tej dyscyplinie.
Silnik ten opiera się na koncepcji wewnętrznego wirnika połączonego z zewnętrznymi magnesami i przekładnią o jednej prędkości. Dzięki ciężkiej pracy inżynierów Audi nad zmniejszeniem masy blok waży niecałe 35 kg.
Układ napędowy zapewnia zatem ogólną sprawność na poziomie 95%, podczas gdy sam silnik-generator zapewnia sprawność na poziomie 97%. Element, który będzie również oferowany zespołowi Envision Virgin Racing, zespołowi klientów Audi.
Pamiętajcie, że Lucas di Grassi i René Rast będą dwoma startującymi kierowcami sezonu 2021 Mistrzostw Świata Formuły E.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)