Wszystko zaczęło się od żartu, dyskusji na temat Isacka Hadjara z DTN (Krajowym dyrektorem technicznym) Christophe’em Lollierem, jesienią ubiegłego roku, niedaleko Zandvoort. „Chciałbym wejść do głowy Isacka i zobaczyć, co się tam dzieje” – powiedzieliśmy tego dnia. Po co ? Ponieważ po wyścigu F4, który według niego przegapił, młody człowiek złościł się i szydził na siebie, niemal obrażając siebie. W środę 2 czerwca 2021 roku spełni się nasze życzenie wyrażone żartobliwym tonem. Akademia FFSA pod przewodnictwem Christophe’a Lolliera i prezydenta Nicolasa Deschaux zainwestowała w zestaw słuchawkowy do elektroencefalogramu. Cel ? Pomóż kierowcom rozwijać się, umożliwiając im zwiększenie umiejętności mózgu, szczególnie tych niezbędnych w sportach motorowych, takich jak czas reakcji, koncentracja lub umiejętność wybijania z głowy negatywnych myśli. „Od lat jesteśmy przekonani, że wszystko, co wiąże się z przetwarzaniem informacji i sieciami uwagi, ma fundamentalne znaczenie w sportach motorowych” – analizuje DTN, specjalista od wysokich wyników. W przeszłości próbowaliśmy wdrożyć testy psychotechniczne, ale ocena była zbyt subiektywna. W grę wchodziło tak wiele parametrów zewnętrznych, że trudno było określić, w których obszarach sportowiec się rozwijał. »
Auparavant, pour juger de la concentration d’un pilote, il n’y avait guère d’autre moyen que de scruter les données chronométriques des tours effectués et les inconstances d’un tour à l’autre, ou les fautes techniques inhabituelles. Pour autant, il n’y avait a
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)