Mając na uwadze radykalne zmiany w dyscyplinie w 2018 roku, FIA chciała pójść w kierunku jej udoskonaleń, wprowadzając pewne elementy z przyszłego sezonu. Po pierwsze, niedzielne sesje niekwalifikacyjne zostaną usunięte w przypadku weekendów obejmujących dwa wyścigi, pozostawiając liczbę bezpłatnych sesji treningowych na poziomie dwóch w weekendy w Hongkongu, Nowym Jorku i Montrealu.
Dzień testów śródsezonowych zostanie dodany do testów międzysezonowych tradycyjnie organizowanych w Donington Park. Prywatna sesja zostanie przyznana nowicjuszom w tej dyscyplinie.
Z technologicznego punktu widzenia samochody będą mogły wykorzystać w wyścigu 180 kW mocy maksymalnej w porównaniu do 170 kW obecnie i 200 kW w kwalifikacjach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)