Rok minął. Przygoda Lucasa di Grassiego w Venturi trwała tylko jeden krótki sezon. Brazylijczyk, który na początku roku dołączy do zespołu Monako, zmieni stronę, dołączając do Mahindra Racing w następnej kampanii, która będzie debiutem Gen3.
« Dołączenie do Mahindry stanowi nowe wyzwanie w mojej karierze, a moment nie może być lepszy: wraz z wprowadzeniem Gen3 w dziewiątym sezonie Mistrzostw Świata Formuła E FIA wszyscy zaczynają od zera, smakuje Lucasa di Grassi. Siedmioletnia współpraca z ABT Sportsline, podczas której wspólnie zdobyliśmy mistrzostwo, jest dla nas dobrą odskocznią. Zespół będzie korzystał z Mahindra Racing napędzanego układem napędowym ZF, a te dodatkowe dane i mój bliski kontakt z inżynierami będą dla nas bardzo przydatne. "
AKTUALNOŚCI @Luasdigrassi. Dołącz do Mahindra Racing w sezonie 9!
Podobnie jak my, pierwsi @FiaFormula Mistrz Świata jest częścią serii od pierwszego dnia i podziela nasze wartości dotyczące zrównoważonego rozwoju i mobilności elektrycznej ⚡
Witaj w drużynie!! #pasjonaci pic.twitter.com/AiSmm2oF5D
- Mahindra Racing (@MahindraRacing) 12 sierpnia 2022 r.
Sezon 2022/2023 rzeczywiście będzie oznaczać przejście z Formuły E do Gen 3, nowej generacji pojazdów jednomiejscowy elektryczny. Ten ostatni jest już ogłoszony najszybszą w historii Formuły E, osiągającą według szacunków prędkość do 322 km/h. Stanie się to możliwe dzięki układowi napędowemu o mocy 350 kW, który będzie wspomagany umieszczonym również z przodu silnikiem o mocy 250 kW, co wpłynie na podwojenie, a tym bardziej jego zdolności regeneracyjnej przy zaawansowanym procentowo efektywności energetycznej wynoszącej 95%. w porównaniu z około 40% w przypadku tradycyjnego silnika spalinowego.
CZYTAJ TAKŻE > Formuła E przedstawia zaskakującą wersję Gen3
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)