Pomimo fali wyjazdów odnotowanej przez Formuła E, wraz z Audi i BMW, seria pozostaje atrakcyjna dla wielu producentów. Mahindra, a nawet Nissan w ostatnich dniach, już wcześniej sformalizowali kontynuację swojego programu dotyczącego przyszłych przepisów Gen3 Porsche nie idź za tym przykładem w ten piątek.
Przystępując do tej dyscypliny w 2019 roku, firma Weissach przedłuży w ten sposób swoje oficjalne zaangażowanie z roku 2022/2023, czyli okresu, w którym niemiecka firma również powróci do Endurance poprzez kategorię Hypercar i jej przyszły LMDh.
Wystarczająco, aby trzymać się filozofii Porsche, która chce zajmować się zarówno pełną elektryfikacją pojazdów, jak i rozwiązaniami hybrydowymi.
„Z naszego punktu widzenia Formuła E zapewnia najbardziej konkurencyjne środowisko dla rozwoju pojazdów o wysokich osiągach, ze szczególnym uwzględnieniem kompatybilności ekologicznej, efektywności energetycznej i zrównoważonego rozwoju, podkreśla Fritz Enzinger, wiceprezes Porsche Motorsport.
Potwierdził to poprzedni sezon, pomimo szeregu obostrzeń związanych z pandemią. Sukcesy naszego pierwszego sezonu z dwoma podium i pole position to dopiero początek. »
W tym roku Porsche Motorsport będzie pełnić obowiązki w Formule E, a kierowcami startowymi będą André Lotterer i Pascal Wehrlein.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)