Nowa identyfikacja wizualna Formuły E

U zarania nowej ery w Formule E wraz z pojawieniem się Gen3, mistrzostwa pojazdów elektrycznych zaprezentowały nową tożsamość wizualną z nowym logo.

opublikowany 28/11/2022 à 11:27

Doriana Grangiera

0 Zobacz komentarze)

Nowa identyfikacja wizualna Formuły E

Oto nowe logo Formuły E od 2023 r. © Formuła E

Nowe spojrzenie na nowe życie. W 2023 r Formuła E zmieni wymiar wraz z pojawieniem się jednomiejscowych samochodów Gen3. Znacznie szybsze i wydajniejsze pojazdy elektryczne trzeciej generacji przeniosą na nowy poziom mistrzostwa stworzone w 2014 r. Z tej okazji Formuła E zaprezentowała zupełnie nową identyfikację wizualną. Według twórców to nowe logo „czerpie inspirację z chwilowego momentu obrotowego przyspieszenia elektrycznego”.

Sercem tej nowej tożsamości jest „Torque Loop”, który reprezentuje „ekscytacja i energia” Formuły E. Z tej pętli powstało nowe logo, nowa typografia i nowa animacja marki.

Formuła E zachowała kolor niebieski jako główny kolor, symbol elektryczności, ale rozszerzyła swoją paletę o bardziej rozbudowany system kolorów. Mistrzostwa chcą zatem podkreślić swoje trzy główne osie: światowej klasy sporty motorowe, najnowocześniejsze technologie pod względem zrównoważonego rozwoju i pozytywny wpływ na społeczność globalną. Zmiana tożsamości marki zostanie wdrożona w nadchodzących dniach, począwszy od domeny cyfrowej Formuły E. W 2023 r. zostaną wprowadzone nowe funkcje, które poprawią doświadczenia fanów. 

Nowe dźwięki dla Formuły E

Oprócz wyglądu mistrzostwa elektryczne zyskają także nową tożsamość dźwiękową. Nagrania wykonane podczas testów samochodów Gen3 zostały uchwycone i stanowią podstawę dźwięków wykorzystywanych od 2023 roku podczas animacji telewizyjnych. Jak Formuła 1, nowy motyw specyficzny dla Formuły E został nagrany z 55-osobową orkiestrą w Abbey Road Studios.

„Ta nowa tożsamość jest częścią naszego ciągłego pragnienia zbudowania nowej kategorii wiodącego sportu, powiedział Henry Chilcott, dyrektor marketingu Formuły E. To system zaprojektowany, aby inspirować i ekscytować fanów na całym świecie. Chcemy stworzyć silniejszą i bardziej rozszerzalną platformę dla naszych partnerów, zespołów, producentów i nadawców. »

CZYTAJ TAKŻE > Koniec „Fanboost”, nadejście „Attack Charge… Formuła E przedstawia nowe funkcje na rok 2023

Doriana Grangiera

Młody dziennikarz tęskniący za sportem motorowym z przeszłości. Wychowany na wyczynach Sébastiena Loeba i Fernando Alonso.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz