Mistrzostwa świataWytrzymałość FIA iIMSA oferują bardzo różne występy na torze. Kiedy będzie ostatni sezon WEC podlegał hegemonii Toyota dzięki sześciu zwycięstwom w siedmiu wyścigach, w tym kilku prawdziwym spacerom po parku, północnoamerykańskiej serii udaje się utrzymać napięcie aż do ostatnich chwil całodniowej imprezy. Podczas ostatnich 24 godzin wyścigu Daytona (27/28 stycznia) Porsche w ten sposób wygrał z zaledwie dwiema sekundami przewagi nad Cadillacem. Jak to wyjaśnić? Już szczegółowe przepisy, łącznie z procedurą Full Course Yellow, która może wydawać się nieco długa, ale ma tę zaletę, że przywraca wszystkich do kolejności w klasyfikacji, aby wzbogacić widowisko po jego wznowieniu. Rzeczywiście dla naszych amerykańskich przyjaciół nie ma nic ważniejszego niż show.
« Po prostu myślimy inaczej, – wyraża Mark Raffauf, dyrektor wyścigu IMSA, który powitał nas na kilka minut w wieży kontrolnej toru Daytona International Speedway w nocy, gdy odbywał się 24-godzinny wyścig w Daytona. Nie jesteśmy klubem, ale firmą. Kiedy Mohammed Ben Sulayem (prezes Międzynarodowej Federacji Samochodowej. Uwaga redaktora) przyszedł do nas, zdał sobie sprawę, że tak nie jest
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)