Jim Glickenhaus nalega i podpisuje. Jego kolejne dzieło, SCG 004C, kontynuuje swój rozwój w ciągu Stabilny Camerona Glickenhausa. Samochód musi wkrótce przejść test wytrzymałościowy zaplanowany na 17 lutego, a następnie przejść 30-godzinny test wytrzymałościowy, który odbędzie się w dniach 1–3 marca.
Celem udziału w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring 2020 (Niemcy, 21–24 maja) pozostaje cel, podobnie jak pierwsze wydarzenia na Nürburgring Wytrzymałość Seria (ex-VLN) i 6-godzinny wyścig kwalifikacyjny na początku wiosny w Green Hell.
Ambicje bogatego Amerykanina wydają się jednak wykraczać poza Nordschleife. W wiadomości na portalach społecznościowych kapryśny mężczyzna w kapeluszu planuje dostosować SCG 004C do przepisów GT3 „jeśli przekroczymy 200 egzemplarzy wersji drogowej, co powinno wkrótce nastąpić.
Dodatkowo inne funkcje mogą okazać się korzystne w porównaniu z bardziej tradycyjnymi modelami GT3. „Uważamy, że 004C będzie tańszy w eksploatacji, a części zamienne będą tańsze niż inne GT3” – mówi przygotowujący.
Glickenhaus 004C pic.twitter.com/PWdd55S9xP
— Scuderia Cameron Glickenhaus (@Glickenhaus) 8 lutego 2020 r.
Jim Glickenhaus posuwa się nawet do marzeń o przejściu na przepisy GTE lub GTD dla Endurance (WEC ou IMSA). Tymczasem hipersamochód 007 jest „całkowicie na dobrej drodze”. 24 godziny Le Mans i WEC. To obiecuje!
Całodobowy Nürburgring
Piękna historia trwa dalej, Dacia Logan odbudowana i z powrotem na torze Nürburgring
0komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)