wtorek 17 maja. Uzès, baza francuskiego zespołu wyścigowego. Hadrien David, posiadający niedawno prawo jazdy, przewozi swoich małych przyjaciół F2 et F3 do obwodu Drive Control, stacjonarnej szkoły nauki jazdy Stéphane’a Sarrazina, zlokalizowanej w Monteils. Przyszli zmierzyć się z inną dyscypliną – tzw rallye – pour parfaire leur pilotage. À peine arrivés, les cinq complices ont un coup de foudre immédiat pour la Hyundai i20 WRC2 du team Sarrazin Motorsport, en cours de préparation. „Wow, spójrzcie na tych chłopaków”.– wykrzykuje Victor Martins. Jego przyjaciel Isack Hadjar podchodzi nieco bliżej i przemawia do swoich towarzyszy: „Nie, ale spójrz na zawieszenie, jest niesamowite! ». – To wcale nie wygląda źle., potwierdzać Theo Pourchaire, zdziwiony. Jest 9:XNUMX i pięciu członków France Circuit Team będzie musiało uzbroić się w cierpliwość. Hyundai, jeszcze nie czas go dotykać! Byłoby to oczywiście zbyt przedwczesne dla chłopców, którzy nigdy nie mieli kontaktu z drzwiami samochodu wyścigowego, zwłaszcza na błocie.
Na tym polega całe znaczenie tego kursu. „Bardzo ważne jest, aby wyciągnąć ich ze strefy komfortu, zwierzył się DTN Christophe Lollier, który zainicjował ten dzień. Cela leur permet aussi d’aller chercher sur le plan technique des éléments que leur discipline ne l
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)