Formuła E – Spark Racing ulepsza hamulce SRT_01E

Firma Spark Racing Technology przeprowadziła sesję testową na torze Magny-Cours, aby ulepszyć układ hamulcowy SRT_01E, który sprawia problemy zespołom Formuły E.

opublikowany 03/04/2015 à 16:56

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Formuła E – Spark Racing ulepsza hamulce SRT_01E

Firma Spark Racing Technology udała się na tor Magny-Cours w dniach 25–27 marca, aby przeprowadzić aNowa sesja testowa z SRT_01EThe jednomiejscowy elektryczny używany w Formuła EDla poprawić układ hamulcowy krytykowany przez zespoły.

Firmie założonej przez Frédérica Vasseura towarzyszyły Williams Zaawansowana technologia odpowiedzialny za akumulatory, dostawca hamulców obecny w szczególności w F1 Przemysł węglowy et Alcon, brytyjska firma specjalizująca się w hamulcach i sprzęgłach wyczynowych. Grégoire'a Demoustiera, kierowca Craft-Bamboo WTCC, był odpowiedzialny za przejęcie kierownicy.

„Otrzymaliśmy opinie od zespołów, że warto skorzystać z bardziej spójnego układu hamulcowego”, przyznał Théophile Gouzin, dyrektor techniczny Spark Racing Technology. „Tarcze karbonowe są wrażliwe na temperaturę i w zależności od toru i warunków pogodowych kolarze mogą doświadczyć trudności z hamowaniem. Dlatego przetestowaliśmy różne rozwiązania z nowymi częściami, aby zarządzać temperaturą dysków i ulepszyć cały system. Rezultatem jest nowy, bardziej wydajny pakiet. "

Wyniki będzie można obserwować od 4 kwietnia podczas zawodów ePrix w Long Beach w Kalifornii.

0 Zobacz komentarze)