Firma Spark Racing Technology udała się na tor Magny-Cours w dniach 25–27 marca, aby przeprowadzić aNowa sesja testowa z SRT_01EThe jednomiejscowy elektryczny używany w Formuła EDla poprawić układ hamulcowy krytykowany przez zespoły.
Firmie założonej przez Frédérica Vasseura towarzyszyły Williams Zaawansowana technologia odpowiedzialny za akumulatory, dostawca hamulców obecny w szczególności w F1 Przemysł węglowy et Alcon, brytyjska firma specjalizująca się w hamulcach i sprzęgłach wyczynowych. Grégoire'a Demoustiera, kierowca Craft-Bamboo WTCC, był odpowiedzialny za przejęcie kierownicy.
„Otrzymaliśmy opinie od zespołów, że warto skorzystać z bardziej spójnego układu hamulcowego”, przyznał Théophile Gouzin, dyrektor techniczny Spark Racing Technology. „Tarcze karbonowe są wrażliwe na temperaturę i w zależności od toru i warunków pogodowych kolarze mogą doświadczyć trudności z hamowaniem. Dlatego przetestowaliśmy różne rozwiązania z nowymi częściami, aby zarządzać temperaturą dysków i ulepszyć cały system. Rezultatem jest nowy, bardziej wydajny pakiet. "
Wyniki będzie można obserwować od 4 kwietnia podczas zawodów ePrix w Long Beach w Kalifornii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)