FIA ogłasza zaproszenie do składania ofert na akumulatory na lata 2022–2025

FIA ogłosiła przetarg na dostawę kolejnych akumulatorów w Formule E. Należy spodziewać się wzrostu mocy i spadku masy.

opublikowany 18/12/2019 à 09:57

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

FIA ogłasza zaproszenie do składania ofert na akumulatory na lata 2022–2025

FIA i Formuła E ujawnił ogłoszenie przetargu na kolejne baterie na lata 2022 – 2025, który będzie zawierał sezony 9, 10 i 11.

Dzisiaj dostarczone przez McLaren Technologie, całość, która będzie stanowić serce jednomiejscowych pojazdów za nieco ponad dwa lata, będą musiały dostosować się do nowych technologii wprowadzonych przez promotora, m.in. do szybkiego ładowania.

Zaproszenie do składania ofert dotyczy samych akumulatorów (ogniw, zarządzania, transformatora mocy, chłodzenia, akcesoriów itp.), przy czym Formuła E jest odpowiedzialna za zapewnienie systemu szybkiego ładowania i zarządzanie dostawami energii.

Jeśli chodzi o liczby, FIA szczegółowo opisuje dwa możliwe scenariusze, najbardziej optymistyczny pożądaną moc wyścigową 300 kW (w porównaniu do obecnie 200 kW). Kwalifikacje, ale także tryby Fan Boost i Attack będą mogły liczyć na 350 kW.

Regeneracja na tylnej osi mogła osiągnąć 350 kW w porównaniu do 250 kW na przedniej. Szybkie ładowanie odbywałoby się w modelu 30″ przy mocy 600 kW.

Zaproszenie do składania ofert ujawniło także inne cechy, których można oczekiwać w przyszłości od samochodów jednomiejscowych, w tym wyraźne zmniejszenie masy całkowitej z 900 kg do 780 kg łącznie z kierowcą. To z kompletnym akumulatorem o masie od ponad 380 kg do 284 kg.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz