Williams Firma Advanced Engineering opracowała bardziej wydajny system akumulatorów, który na to pozwolizwiększyć moc o 30% w wyścigach. Podczas gdy maksymalna moc wynosząca 200 kW pozostanie niezmieniona podczas treningów i kwalifikacji, limit dozwolony przez resztę imprezy wzrośnie ze 150 do 170 kW.
„Akumulatory będą w stanie zapewnić o 30% większą moc w porównaniu do poziomu, dla którego zostały pierwotnie zaprojektowane. Ulepszyliśmy niektóre komponenty i ściśle współpracowaliśmy z zespołami, aby system działał sprawnie bez znaczącego wpływu na niezawodność., podkreślił Craig Wilson, dyrektor zarządzający w Williams Advanced Engineering.
„Rozwój technologii opartych na akumulatorach ma fundamentalne znaczenie dla Mistrzostw”– wspomina Alejandro Agag, dyrektor dyscypliny. „The Formuła E jest wizytówką postępu technologicznego, jaki dokonał się w pojazdach elektrycznych. Dzięki rozwojom przeprowadzonym przez Williams Advanced Engineering w nowym sezonie będziemy mieli więcej ekscytujących i szybszych wyścigów. »
Skomentuj ten artykuł! 0