Z harmonogramem przenoszącym się z Arabii Saudyjskiej do Nowego Jorku, przez Meksyk, Hongkong, a nawet Paryż, Formuła E obejmuje prawie wszystkie kontynenty. Jedynie Oceania oraz dwa główne kraje – Australia i Nowa Zelandia – nie odwiedziły jeszcze mistrzostw w jednomiejscowych pojazdach w 100% elektrycznych.
Jednak bardzo zaangażowany w sporty motorowe, z F1The WRC, supersamochody czy wydarzenia GT, takie jak 12-godzinny wyścig Bathurst w Australii, stanowiłyby potencjalny cel dla tej dyscypliny, co nie wywołałoby niezadowolenia Marka Webbera.
Stary pilot Red Bull Racing et Porsche y verrait même une opportunité majeure pour promouvoir la technologie, qui demeure très confidentielle dans son pays.
„Ta technologia i akceptacja dla niej są w innych częściach świata dość zaawansowane, w Australii prawdopodobnie zajmie to trochę czasu, przyznaje Webber dalej Speedcafe.com.
Myślę, że weekend wyścigowy, w którym można by to pokazać ludziom, pokazać, co robią producenci, zobaczyć, jak szybkie są samochody i jak wszystko działa na spotkaniu, byłby rewelacją w Australii. Bardzo chciałbym go tam mieć. »
Mark Webber pozostaje związany z Porsche jako ambasador marki, który zadebiutuje w tej serii w latach 2019–2020, po zaprzestaniu programu hybrydowego LM P1.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)