Au terme d’un très long jeu interactif sur la plate-forme de streaming Twitch, les internautes devant faire avancer l’action (et résoudre des énigmes) en validant des choix, Porsche a levé le voile sur la jednomiejscowy, która będzie bronią Weissacha w pierwszej oficjalnej kampanii niemieckiej marki w Formuła E w 2019-2020.
Jednomiejscowy pojazd, oparty na podwoziu Gen2, zostanie powierzony duetowi Neel Jani – André Lotterer i będzie prezentował typowe dla Porsche w ostatnich latach barwy w barwach łączących biel, czerń i czerwień.
Tag Heuer wydaje się mieć dobrą pozycję w samochodzie jednomiejscowym, ponieważ marka zegarków potwierdziła na początku tygodnia swój status sponsora tytularnego zespołu.
Tym samym Porsche dołącza do swoich wielkich niemieckich rywali, Audi i BMW, mających już w dużej mierze ugruntowaną pozycję na scenie Formuły E, i rozpocznie prace w tym samym czasie, co Mercedes-KOREKTOR AMG.
Należy pamiętać, że Pascal Zurlinden, odpowiedzialny już za projekt GT w Porsche Motorsport, otrzymał rolę w projekcie Formuły E. „Koncepcja Formuły E jest bardzo interesująca i wyróżnia się na tle tradycyjnych serii sportów motorowych, wskazuje Francuz.
To nowe i ekscytujące zadanie, w którym z niecierpliwością czekam na udział. Oczywiście jestem również podekscytowany możliwością zobaczenia tak wielu znajomych twarzy z mojego doświadczenia z LM P1 i możliwością ponownej współpracy z zespołem. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)