Aby jak najlepiej przygotować się do sezonu 2019-20 Formuła ezespół Mahindra Racing postanowił nie zmieniać tożsamości swoich kierowców. Jérôme d'Ambrosio, doświadczony zawodnik mistrzostw od ich powstania pod koniec 2014 roku, pozostaje w drużynie indyjskiej drugi sezon z rzędu pod okiem Pascala Wehrleina u boku.
Niemiec debiutujący na napędzie elektrycznym w sezonie 2018-19 wyróżnił się pole position, dwoma najlepszymi okrążeniami i podium, ale brakowało mu konsekwencji (12. miejsce). Element dostępny dla jego belgijskiego kolegi z drużyny, który w pierwszej połowie sezonu prowadził nawet w klasyfikacji generalnej, po czym osłabł i zajął 11. miejsce.
Spójrzcie na nasze elektryzujące #M6Elektro na sezon szósty. Pozwól nam wiedzieć co myślisz! #PiątekWibracje #FridayFeeling #PiątekMotywacja pic.twitter.com/Rit2D9OcIF
- Mahindra Racing (@MahindraRacing) 4 października 2019 r.
„To, że jesteśmy razem, sprawia, że możemy wrócić silniejsi i konsekwentnie walczyć o zwycięstwa” – dodał. ogłasza Jérôme d’Ambrosio. Nick Heidfeld kontynuuje swoją rolę doradcy i pilota testowego, podczas gdy Sam Dejonghe pozostaje oddany symulatorowi.
Jeśli sterowniki się nie zmienią, mechanika nadal będzie ewoluować. M6Electro otrzymuje w tym sezonie z warsztatu łańcuch trakcyjny ZF Friedrichshafen AG. Partnerem zespołu był do tej pory niemiecki producent sprzętu, znany ze swoich skrzyń biegów Venturi, który obecnie współpracuje z Mercedesem.
Jeśli chodzi o Mahindrę, oznacza to, że nie produkuje już we własnym zakresie układu napędowego. „Byliśmy pod wielkim wrażeniem wyników ZF podczas ostatniego sezonu Formuły e, docenia Dilbagh Gill, szef zespołu indyjskiej drużyny. Razem będziemy jeszcze lepiej przygotowani do świętowania sukcesów. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)