Wygląda na to, że Porsche były wyjątkowo dobrze przystosowane do wczesnych godzin porannych w chłodniejszych warunkach. Czy w końcowych momentach wyścigu martwiłeś się, że wszystko potoczy się inaczej?
Spokojnie mogło to pójść w drugą stronę. Było bardzo, bardzo ciasno. Wczesnym rankiem, gdy jest zimno i ciemno, jest to rzeczywiście mocna strona samochodu. Widzieliśmy to już na przykład w zeszłym roku w Sebring, kiedy robiło się ciemno, i tutaj również się to opłaciło.
Co to znaczy dojechać wszystkimi czterema samochodami do mety bez zbyt wielu problemów?
Dla nas to ogromne znaczenie, zwłaszcza że niezawodność była jednym z naszych największych problemów w zeszłym roku i ponownie ciężko pracowaliśmy. Gratulujemy także klientom, którzy spisali się naprawdę dobrze. JDC miało pecha na początku wyścigu, a Proton wykonał świetną robotę. Chyba jeszcze nie zdałem sobie sprawy, co to oznacza.
Przez ostatnie dwie godziny wyścigu praca w boksach wydawała się kluczowym elementem zapewniającym przewagę przed końcowym sprinterem…
Dokładnie. Jak można sobie wyobrazić, przeprowadzono wiele obliczeń, zwłaszcza dotyczących paliwa, a zaletą było podążanie za Cadillakiem do alei serwisowej, aby móc zareagować. Dzięki temu w końcówce udało nam się ją wyprzedzić. To wspaniała praca, którą wykonali wszyscy ci ludzie, którzy wykazali się dużą zdolnością obliczeniową i udało im się to osiągnąć.
Czy było jakieś zamieszanie pod koniec wyścigu, kiedy flaga z szachownicą została wywieszona wcześniej niż oczekiwano (o 23:58)?
Tak, było kilka rozmów radiowych, które mogły być mylące, ale ostatecznie zatrzymaliśmy się po 24 godzinach i była o jedną rundę więcej niż to, co było powiedziane w radiu, ale szczerze mówiąc, miałem wyłączone radio o godz. czasu, więc nie mogę ci opowiedzieć o tej sekwencji wymian słownych.
Biorąc pod uwagę historię Porsche i Penske, pokładano w Tobie duże oczekiwania. Ponieważ wyniki poprzedniego sezonu mogły wydawać się nieco rozczarowujące, czy odczuwano presję, aby sezon dobrze rozpocząć?
Jeśli bierzesz udział w wyścigu z Porsche i Penske, musisz wygrać. Nie chodzi o to, żeby być drugim. Presja jest bardzo silna. Teraz mamy historię Porsche i Le Mans…
Komentarze zebrane przez V. Glo
CZYTAJ TAKŻE > 24-godzinny Daytona – Porsche, powrót do przyszłości!
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)