Organizatorzy 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring zmodyfikowali tabelę Bilansu Osiągów po pierwszych tygodniowych przejazdach na Eifel.
Audi R8 LMS GT3 Evo wyraźnie zyska 10 kg, a średnica kołnierza wzrośnie z 38 do 38,5 mm, oferując nieco większą moc GT z pierścieniami. Kolejne auto zgłoszone do kategorii SP9, które na wadze schudnie 5 kg.
Ponadto kołnierz Glickenhaus SCG004C wzrośnie z 30,7 do 31 mm.
Aby przeczytać także
Całodobowy Nürburgring
Piękna historia trwa dalej, Dacia Logan odbudowana i z powrotem na torze Nürburgring
0komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)