W zeszłym tygodniu wykluczenie Porsche 911 GT3 R n°911 firmy Manthey Racing, powierzone Kévinowi Estre, Laurensowi Vanthoorowi, Michaelowi Christensenowi i Earlowi Bamberowi, drugie miejsce na mecie za Audi R8 LMS GT3 Evo – Phoenix Racing of Vervisch – D. Vanthoor – Stippler – Kaffer, ogłosili komisarze ADAC.
Samochód sprawdzany był z silnikiem o nieodpowiedniej mocy (wyższej niż wymagane 494 KM z tolerancją 4%). Niemiecki zespół nadal ma możliwość złożenia apelacji, ale ostatecznie Manthey Racing nie złoży apelacji, co potwierdzono w poniedziałek.
„Silnik sprawdzanej przez nas 911-tki spełniał wszystkie istotne wymagania homologacyjne, określa stajnię. Jedyną rzeczą, która nie zgadza się z zalecaną średnicą ogranicznika 2 x 34,6 milimetra, co odpowiada zastosowanemu przez nas rozmiarowi, jest wartość wydajności obliczona przez komitet techniczny ADAC.
Musimy zaakceptować fakt, że nie sprawdzaliśmy wiarygodności wyliczonej przez organizatora wartości ani na stanowisku badawczym w Weissach, ani na naszym stanowisku w Meuspath. Akceptujemy wyrok i nie będziemy się odwoływać. »
Podium zwycięskiego Audi zostało zatem potwierdzone Mercedes-AMG Team Black Falcon powierzono Maxiemu Buhkowi, Hubertowi Hauptowi, Thomasowi Jägerowi i Luce Stolzowi, którzy zajęli drugie miejsce, natomiast nowe podium uzupełnia Audi z kolekcji samochodów Team Markusa Winkelhocka, Christophera Haase'a, Marcela Fässlera i René Rasta .
Całodobowy Nürburgring
Piękna historia trwa dalej, Dacia Logan odbudowana i z powrotem na torze Nürburgring
0komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)