Porsche stawia na stabilność swojego 911 GT3 R 2019 podczas długich przejazdów

Zwycięzcy roku 2018 z kwartetem Makowiecki – Pilet – Tandy – Lietz, Porsche i Manthey Racing logicznie rzecz biorąc dążą do zdobycia dwóch miejsc w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, co byłoby dla Weissacha pierwszym od lat 2008–2009.

opublikowany 19/06/2019 à 17:46

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Porsche stawia na stabilność swojego 911 GT3 R 2019 podczas długich przejazdów

Pobity z 24 godziny Le Mans przez Ferrari nie zasłużył, Porsche liczy, że podczas podwójnego tournee po torze Nürburgring w najbliższy weekend odzyska najwyższy stopień podium podczas jednego z najważniejszych wydarzeń sezonu GT.

Zeszłoroczny zwycięzca za kierownicą 911 GT3 R z kwartetu Manthey Racing Patrick Pilet, Frédéric Makowiecki, Nick Tandy i Richard Lietzniemiecka marka zamierza wykorzystać walory nowej wersji GT3 firmy Weissach, bardzo widoczne od początku sezonu, szczególnie w mistrzostwach SRO.

„Obrona tytułu rozpoczęła się tego samego dnia, w którym wygraliśmy w 2018 roku, wyjaśnia Sebastian Golz, kierownik projektu Porsche 911 GT3 R. Do tej pory nasz nowy GT3 przejechał na Nordschleife ponad 25 000 kilometrów.

Siła Porsche 911 GT3 R leży w jego stabilności podczas długich przejazdów. Zespoły klientów Frikadelli Racing, Falken Motorsport, Ring Police i Manthey Racing znacząco przyczyniły się do konkurencyjności pakietu. Teraz chcemy przekuć to w wyjątkowy wynik. »

Aby to zrobić, będziemy musieli także uciec przed pułapkami Zielonego Piekła, zarówno pogodą, jak i faktami dotyczącymi wyścigu lub zarządzania ruchem, kluczowego elementu tego wyjątkowego wydarzenia i tak ważnego dla niemieckich producentów.

„Ten wyścig to wspaniała przygoda, wspomina Michaela Christensena, zwycięzcę Le Mans w 2018 r. i właśnie koronowanego na mistrza świata w GTE Pro w ubiegły weekend w Sarthe. Klimat zawsze odgrywa ważną rolę, podobnie jak ruch uliczny. To ogromne wyzwanie, któremu uwielbiamy się podejmować, a gdy jeździsz dla Manthey Racing, cel może być tylko jeden: pierwsze miejsce. »

Konieczne będzie jednak przeciwstawienie się Audi (zwycięzca w latach 2012, 2014, 2015 i 2017), Mercedes-AMG (zwycięzca w 2013 i 2016 r.), a zwłaszcza BMW, którego ostatnie zwycięstwo datuje się na rok 2010 za kierownicą M3 GT2. Wydaje się jednak, że Monachium znalazło w tym roku właściwą formułę, wygrywając zwłaszcza wyścig kwalifikacyjny z Walkenhorst Motorsport.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz