Formuła E – Buemi wygrywa w Urugwaju, Vergne odchodzi na emeryturę

Jean-Éric Vergne walczył do końca, ale to Sébastien Buemi zwyciężył w Punta del Este ePrix. Los po raz kolejny spisał się na Francuzie, który się poddał.

opublikowany 13/12/2014 à 20:19

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Formuła E – Buemi wygrywa w Urugwaju, Vergne odchodzi na emeryturę

Sébastien Buemi oferuje Edamsowi pierwsze zwycięstwo w Formule E na koniec ePrix w Punta del Este (Urugwaj). Startując z czwartej pozycji, Szwajcar objął prowadzenie w wyścigu, gdy Nick Heidfeld (Venturi) został przejechany za nieprzestrzeganie minimalnego czasu w boksach. Ale mistrz świata w WEC musiał stawić czoła opiekującemu się pole position Jean-Éricowi Vergne’owi (Andretti), który walczył przez cały wyścig o zwycięstwo.

JEV stracił pozycję na rzecz Nelsona Piqueta Jr (China Racing) po poślizgu, gdy zgasły światła. Francuzowi udało się zebrać należności, zanim wcześniej wrócił do boksów. Jego strategia jednak się nie opłaciła, gdyż większość peletonu wykorzystała przerwę na zmianę pozycji. jednomiejscowy. Francuski kierowca nadal mógłby zadowolić się ładnym podium bez niegoproblem z zawieszeniem nie psuje wszystkiego w przedostatniej rundzie.

Nelson Piquet Jr skorzystał z okazji, aby wspiąć się na drugi stopień podium przed Lucasem di Grassi (Audi Sport Abt), który po raz kolejny zanotował bardzo dobry występ w Mistrzostwach od czasu, gdy jego rywal Sam Bird (Virgin Racing) przeszedł na emeryturę kończąc na ścianie, podczas gdy Franck Montagny ustąpił miejsca Matthew Brabhamowi. Amerykanin również nie dojechał do mety.

Jarno Trulli (Trulli) i Jaime Alguersuari (Virgin Racing) uzupełniają pierwszą piątkę, przed Bruno Senną i Nicolasem Prost (Edams). Syn czterokrotnego mistrza świata F1 mógł twierdzić znacznie lepiej, ale jego wyścig został zrujnowany przez jazdę po nadmiernym zużyciu dozwolonej energii. Jérôme d'Ambrosio (Dragon Racing) zajął ósme miejsce, wyprzedzając swojego kolegę z drużyny Oriola Servię, a Nick Heidfeld (Venturi Racing) znalazł się w pierwszej dziesiątce pomimo drugiej kary za nadmierną prędkość w boksach. Stéphane Sarrazin (Venturi) wycofał się po korkociągu.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem Punta del Este ePrix w numerze 1991 AUTOhebdo, dostępnym od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach i od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz