Nouvelle année, nouvelle aventure pour Frikadelli Racing. Longtemps cliente de Porsche et ses 911 GT3 R, l’écurie allemande a décidé tenter sa chance avec Ferrari oraz zupełnie nowy 296 GT3, eksploatowany we współpracy z Rinaldi Racing.
To przejście z Porsche do Ferrari oznacza także powrót Frikadelli Racing do 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring (18–21 maja) po raz pierwszy od 2021 r., oprócz pełnego programu w NLS (Nürburgring Wytrzymałość Seria).
W przypadku tej nowej przygody zespół zza Renu nie poszedł połowicznie i skorzystał z usług Davida Pittarda, Nicka Catsburga, Felipe Lasera i Earla Bambera. Pamiętaj, że oni również odkryją Ferrari 296 GT3 ponieważ byli przyzwyczajeni do jazdy Corvette, Porsche, a nawet Aston Martin jak dotąd.
W 2023 roku powrócimy do kategorii GT3/SP9 z nowym Ferrari 296 GT3. David Pittard, Nick Catsburg, Felipe Laser i Earl Bamber wprowadzą samochód w zielone piekło. Tradycyjnie korzystamy również z Porsche 992 GT3 Cup (Klaus Abbelen, Jules, Hendrik von Danwitz). pic.twitter.com/4aLoqqykg6
- Frikadelli Racing (@Frikadelli_R) 1 marca 2023 r.
CZYTAJ TAKŻE > ABT Sportsline powraca do 24-godzinnego wyścigu na Nürburgring
Całodobowy Nürburgring
Piękna historia trwa dalej, Dacia Logan odbudowana i z powrotem na torze Nürburgring
0komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)