Podczas gdy wiadomości Alpine A110 w końcu opuszcza warsztaty, francuska marka zaprezentowała wyścigową wersję swojego modelu przeznaczoną na Puchar A100.
Ujawnienie #AlpinePuchar Europy doAlpine Studio. 1050 kg, 260 KM, kierownica inspirowana LMP2… pic.twitter.com/LPmV1gmjGc
— Christophe Peltier (@cpe) 26 października 2017
To Alpine A110 Cup będzie napędzany standardową turbodoładowaną jednostką 1.8 l rozwijającą 260 KM i będzie wyposażony w sześciobiegową sekwencyjną skrzynię biegów. Masę samochodu ustalono na 1050kg, a zbiornik będzie miał pojemność 65l. Będzie miał kierownicę podobną do tej montowanej w LMP2. Podwozie zostało przerobione, aby dostosować je do potrzeb zawodów. Opony dostarczy Michelin, a hamulce Brembo.
Alpine wystartuje z serią pt Alpine Puchar Europy, który będzie obejmował 12 wyścigów podzielonych na sześć spotkań i rozgrywanych w pięciu krajach. Każde spotkanie będzie obejmowało dwie sesje kwalifikacyjne i dwa wyścigi, a czas trwania zawodów wyniesie trzy godziny.
Sezon rozpocznie się w czerwcu w Paul-Ricard (Var) obok serii Blancpain GT Wytrzymałość Filiżanka. Drugie spotkanie odbędzie się w następnym miesiącu w Niemczech. L'Alpine Puchar Europy powróci do Francji w tym samym miesiącu na torze Dijon-Prenois (Côte-d'Or), po czym przeniesie się do Silverstone (Wielka Brytania) na marginesie International GT Open. Sezon będzie kontynuowany na torze Spa-Francorchamps (Belgia) w tym samym czasie, co zawodyWIĄZY. Finał odbędzie się w październiku w Barcelonie (Hiszpania) w tym samym czasie, co International GT Open.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)