Myśleliśmy, że jest ze stali nierdzewnej, ale Nissan GT-R przejdzie na emeryturę. Przynajmniej jego wersja GT500 w Super GT. Jeśli model produkcyjny i jego wersja GT3 będą nadal produkowane i wspierane przez japońskiego producenta, nie będzie to już miało miejsca w przypadku jednego z flagowych samochodów mistrzostw Japonii.
Po 14 sezonach, 113 wyścigach i rekordowych 41 zwycięstwach GT500 Racer oparty na Nissanie GT-R po raz ostatni weźmie udział w serii Super GT podczas rundy finałowej zaplanowanej na 28 listopada.
Następca GT-R GT500 zostanie ogłoszony wkrótce.
Czytaj więcej tutaj: https://t.co/PUue3ANiDV pic.twitter.com/7R1VvRgQGK
— Nissan NISMO (@NISMO) Listopad 17, 2021
Rzeczywiście, GT-R GT500 zostanie wymieniony w 2022 roku, co zakończy 14 sezonów obecności, 113 wyścigów i rekord 41 sukcesów. Żaden inny samochód nie spisał się lepiej w historii Super GT!
Na pokładzie przyznano pięć tytułów kierowców, w szczególności Francuzowi Benoît Tréluyerowi w 2008 roku (wraz z Satoshi Motoyamą), w jego pierwszym roku na torach:
Jednak kierowcą, który najlepiej symbolizuje ten okres, jest Włoch Ronnie Quintarelli. Zesłany do Japonii po kilku sezonach w formułach promocyjnych w Europie Veronese czterokrotnie pokonywał specjalistów (2011, 2012, 2014 i 2015).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)