Advantage Seat w Puebla

Mistrzostwa świata WTCC kontynuują swoją trasę przez kontynent amerykański i tym razem zatrzymują się w Puebla w Meksyku, gdzie w najbliższy weekend odbędzie się kolejna impreza.

opublikowany 20/03/2009 à 18:03

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Advantage Seat w Puebla

Po pierwszych zawodach w Brazylii, podczas których Seats skandalicznie zdominował konkurencję, dwukrotnie osiągając imponującą czwórkę, cała rywalizacja zmierza teraz nieco dalej na północ, na drugą rundę mistrzostw świata WTCC.

Trasa meksykańska, która w zeszłym roku okazała się bardzo udana dla Leonów, powinna po raz kolejny okazać się korzystna dla Seatów, ponieważ silniki turbodiesel tego ostatniego wytrzymują na dużych wysokościach znacznie mniej niż ich benzynowe odpowiedniki. Bo tak naprawdę tor znajduje się nie niżej niż 2300 metrów nad poziomem morza.

Kierowcy BMW również są raczej pesymistyczni, jeśli chodzi o szanse na dobry wynik w Puebla, co potwierdzają wypowiedzi Andy'ego Priaulxa z BMW Team UK: „Nie mam złudzeń, zdecydowanie nie jesteśmy faworytami do tegorocznego miejsca w Puebla na przodzie. Moim celem jest zdobycie jak największej liczby punktów. Muszę spróbować ukończyć kwalifikacje w pierwszej dziesiątce i mieć nadzieję, że nie przydarzę się wypadkowi w obu wyścigach. », zadeklarował Anglik.

Ze swojej strony Jörg Müller jako jedyny jest nieco bardziej pozytywny: „Osobiście jestem bardzo zadowolony z rozpoczęcia sezonu w Brazylii. Czuję się w świetnej formie i jeszcze raz dam z siebie wszystko. Ostatecznie każdy punkt może okazać się decydujący w WTCC. »

Trochę tej samej historii znajdujemy w Chevrolecie, bo nawet jeśli samochód wydaje się dość wydajny, Alain Menu uważa, że ​​nie będzie mógł w tym sezonie regularnie walczyć z Leonami, chyba że FIA ​​ponownie zrewiduje swoje przepisy. .

„Zmiany wprowadzone zimą przez FIA nie wystarczą. Kołnierz wlotowy silników wysokoprężnych został zmniejszony, ale w zamian pozostałe muszą unieść 30 kilogramów balastu. », wyjaśnił Szwajcar.

„18 koni straconych przez Seata odpowiada 0 lub 4 koni straconym na okrążeniu, co odpowiada temu samemu deficytowi spowodowanemu dodatkowymi 0 kilogramami. Więc ostatecznie nie ma żadnej różnicy! To niedorzeczne, mieliśmy na to dowód w Kurytybie. A zatem a priori na papierze w Puebla będzie pięć mandatów przed pozostałymi. Jeśli chodzi o nas, naszym celem jest 5. miejsce…”

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz